Prosiak i trochę morza...

Autor: | 11/02/2012 33 komentarzy

Miało być dzisiaj trochę świątecznie, ale nie będzie :)

Pochwalę się dziś Wam wygraną od Gosi ze Skorupy Marzeń.
Zorganizowała ona imieninowy konkurs i drugie miejsce przypadło właśnie mnie .

Bardzo się cieszę i dziękuję Ci Kochana za piękne niespodzianki :)

 Przy okazji pokażę Wam nasza nową konsolkę. Jest u nas już od kilku dni,
ale jeszcze nie miałam okazji się pochwalić :)


Konsola z szarym, dębowym blatem. W stylu rustykalnym.
Ze świetną, mega przydatną półeczką.
Dzięki prezentom od Gosi w przedpokoju zrobił się lekki klimacik morski.
Materiały w paski czekają sobie grzecznie, aż coś z nich wymyślę...
Sama jeszcze nie wiem co. Może macie jakiś pomysł? :)



W paczuszce znalazły z Kołobrzegu znalazły się między innymi muszelka oraz piękna pasiasta gwiazda.
Co jeszcze w niej było?! 
Wspomniana w tytule posta ... świnka :D




Tak... Piękna czarna świnka. Ozdabia teraz konsolkę :)
Prawda, że śliczna?!




W kopercie był również obrazek, ale pokażę go jak już znajdzie swoją ramkę i miejsce :)

Jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję Gosiu!

:)
:*

Jutro kończymy pracę nad regałem na książki.
Jak tylko go przywieziemy i stanie na swoim miejscu, obiecuję go pokazać :)

Do jutra!

Trzymajcie się w ciepełku :)


A.



Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. świnka przecudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne prezenty!
    a mowi sie, ze szewc bez butow chodzi, wy jestescie wyjatkiem, pieknie sie urzadzacie, juz teraz wiem, ze swoja konsolke pobiele! niech tylko lato przyjdzie!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna swinka! :) Nowy mebel mnie urzekl! Ta poleczka jest tak prosta, a tak urocza :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy w Daro Meble dostępne są też szafki na buty? Coś w stylu tej konsolki (wysokość), ale zabudowana - bez półki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka konsolka to moje marzenie, tylko nie miałabym już jej gdzie postawić w swoim mieszkanku ;) Cieszę się, że prezenty się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna świnka :) A konsolka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Ada:) świnka cudo, a konsolka marzenie:))) ale masz tam pięknie! wszystko nowe:) a z materiału zrób poduchy:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :):) Pachnie lakierem :D
      Też o tym pomyślałam... Dzięki :)
      Jak znajdę chwilę to się tym zajmę :)
      :*

      Usuń
  8. Konsola cudna, ta półeczka jest strzałem wx dziesiątkę :)))
    No a świnka mnie rozczuliła!!;)) cudne prezenty od Gosi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Konsolka jak marzenie...
    a swinka cudna ozdoba:) swietne prezenty:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsola piękna!!!
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super konsola, rozumiem, że w przedpokoju :))) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje prezentów!!!
    Konsola wspaniała, piekny będzie Wasz domek;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń