Opóźnienie i nowe wzory

Autor: | 9/04/2013 32 komentarzy

Witajcie wieczorem!

Z powodu zdrowotnych kłopotów w naszej rodzinie, otwarcie sklepu na ten czas zostało odłożone.
Mam nadzieję, zrobić to najszybciej jak będzie to możliwe.
Tymczasem kursujemy między pracą, domem  a szpitalem,
ale na szczęście wszystko już jest na dobrej drodze.


***


Wspominałam Wam jakiś czas temu o nowej kolekcji mebli 
z zamkami zewnętrznymi.

Dziś część tych nowości.
Zapraszam!






Taką szafę widzieliście już u nas.

Do naszego mieszkania potrzebowaliśmy całą przeszkloną.
na jej podstawie stworzyliśmy kolejną z tej kolekcji...

Częściowo przeszklona, częściowa zakryta.
Większość z Was ceni sobie to, że za drzwiczkami można schować to,
czym niekoniecznie chcecie się chwalić,
a piękne okazy przeróżnych kolekcji pokazać możecie za szkłem.

Ta witryna stworzona jest właśnie dla Was :)





Tak prezentuje się w realu.
Zdobi ją piękny czarny zamek.



Zupełnie inna niż wszystkie szafa .
Zobaczcie projekt ....





W tym przypadku mamy szkło, drzwiczki pełne i szuflady.
Wykonanie modelu wykończone następująco :)




Piękny nowy kolorek, na żywo robi wspaniałe wrażenie. 
Zdjęcie nieco przekłamuje prawdziwy kolor.
Drzwiczki wykonane z bielonego dębu. Piękny!!!!






..i nowe krzesełko na koniec.

Pytaliście często o krzesła z krzyżami, więc w końcu są!
Doczekaliście się! :)





***







Czekamy na Wasze opinie.
Piszcie!


Pozdrawia Was Kot Rychu :)


Miłego wieczoru!

:)



Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Na moją opinię nie musicie czekać! Jestem zakochana, mam nadzieję, że doczekam się kiedyś takiej pięknej witryny :) Trzymam kciuki za zdrówko w Waszej rodzinie, a na sklepik poczekamy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      Mam nadzieję, że siły i zdrówko przyjdą szybko :)

      Usuń
  2. ach ten zamek :D
    a krzesełka z krzyżem bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam się nie dzieje to trzymam kciuki żeby szybko minęło :) zdrówka :*

      Usuń
  3. Mebelki piękne, trzymajcie się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta duża szafa jest imponująca!!! Pięknie!
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te nowe meble. Dla mnie trochę za duże bo nie mam wielkiego salonu ale myślę o czymś mniejszym i bardzo prostym. Jeśli pozwolisz to kiedyś napiszę czego potrzebuję i zobaczymy czy da się to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :)
      Wymiar nie ma znaczenia :) Mogą być i mniejsze :)
      pozdrowienia

      Usuń
  6. zdrówka życzę
    a nowe meble sa super!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej słoneczko:*
    ach zmartwiłaś mnie tym zdrówkiem, ale mam nadzieję, że będzie tylko lepiej.
    trzymam kciuki!
    meble z zamkami na zewnątrz są fantastyczne, choć i tak swojej witrynki nie zamieniłabym na żadną inną. tak mi się podoba:)
    Ada a krzesełko z krzyżem? cudo! ja już wiem, że jak tylko zmienię fronty w kuchni na białe to wymieniam stół i krzesła i to z Wami:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Aniu :):)
      Współpraca z Wami to sama przyjemność :)

      Usuń
  8. Witryna i krzesło bardzo mi się podobają! Takie krzesła idealnie wpisały by się w zamysł mojej jadalni:)Na pewno wezmę je pod uwagę przy zmianach.
    Wiem, że tworzycie cuda, bo mam Konsolkę w łazience i jestem bardzo zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :))
      Dzięki :)
      Super, że konsolka się podoba i dobrze spisuje :)
      pozdrawiamy :)

      Usuń
  9. Krzesła już są na mojej liście życzeń :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i wyjątkowe:) Śliczne drewniane koniki:)Pozdrawiam ciepło - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mebelki! A Rychu rozbrajający!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne mebelki, krzesło świetne.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Meble piękne, ale kot Rychu i jego fotka to mistrzostwo świata ;) Życzę zdrowia i sukcesów! Ciekawy blog, muszę się zagłębić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż bardziej mnie ostatnio interesują patenty na ciekawe i przede wszystkim ekologiczne ogrzewanie domu to jednak twój blog ma w sobie coś co przyciąga na dłuzej i zachęca do częstych odwiedzin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń