Realizacja - sypialnie

Autor: | 3/02/2015 23 komentarzy


Zakończymy dziś wizytę w domu, 
który tak bardzo się Wam spodobał.
Telefony i maile rozgrzane do czerwoności. Jesteśmy w szoku ;)


Dziś część ostatnia realizacji, sypialnie.
Są trzy, tyle ilu domowników.
Dla każdego coś innego.


Może na początek sypialnia Właścicieli?!
Duża, przestronna, dlatego też stanęło tam pokaźnych rozmiarów łózko
z wysokim pikowanym zagłówkiem.
Z każdej strony łóżka komódki służące też jako stoliki nocne.



















Pokój córki urządzony w bieli z dodatkiem kolorów.
Ściana z oknem została zabudowana pod wymiar dwoma regałami
oraz siedziskiem z pojemnymi szufladami pod oknem.

Przy bocznej ścianie stoi biała konsola.















Sypialnia Syna ( i pająka) , w stylu wojskowym, militarnym.
Napisy robiliśmy własnoręcznie, pokazywałam kiedyś na Instagramie :)

Tutaj również zabudowana pod oknem,
biurko oraz regał przy łóżku,
które zrobiliśmy z europalet.

Typowo męski pokój :)












Zostało mi jeszcze zdjęcie, którego  nie dodałam do poprzednich części.

Są to zabudowa we wnęce, oraz lustro.






To by było na tyle!
Dziękujemy za odwiedziny :)


Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. pokój chłopaka mnie wbił w podłogę, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Realizacja na najwyższym poziomie!Zapraszam do konkursu gdzie do wygrania grafiki Anny Ostapowicz!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada, niesamowite realizacje! Wszystkie! Jestem po OGROMNYM wrażeniem!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mogę rzec...jest prze pięknie! Szkoda, że nie mam więcej pieniędzy, bo wtedy tez bym Was poprosiła o wszystkie meble do mojego mieszkania...ale co tam jeden mebel już mam i jest najpięknjeszy z całego naszego mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nas to cieszy :))
      Zadowolony klient to największa radość :)

      Usuń
  5. Pięknie po raz trzeci ;-) Wykonujecie naprawdę fantastyczne pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota. jestem pod wrażeniem. Pokój militarny - bomba. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda materac na tych paletach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Toż to królewskie łoże ;)) Podoba mi się bardzo biała zabudowa przy oknie! rewelacyjne wykorzystanie miejsca! buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabudowa w pod oknem córki genialna! Ta w przedpokoju też: ) Jesteście wielcy: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pięknie, aż chciałoby się położyć spać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczękę zbieram z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite wnętrza a Wasze meble - MARZENIE!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie tam przepięknie a Wasze mebelki to moje marzenie. Bardzo podoba mi się pokój chłopca <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy nad oknem wisi jasna roleta rzymska? Zdjęcie jest bardzo jasne i nie jestem pewien czy dobrze widzę :) Cała aranżacja wygląda bardzo gustownie. Z dekoracji szczególnie podobają mi się te kolorowe poduszki na parapecie. Fajnie wykorzystaliście możliwości dużego parapetu. Nie dziwię się, że telefony i maile rozgrzane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałem mieć taki parapet z poduszkami :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Schludnie czyli tak jak powinno być w sypialni i o to chodzi a nie jak ludzie robią że przesadzają z tymi dodatkami a mnie by to raziło w nocy jakbym się obudził

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi wydawało się, że sama aranżacja sypialni jest dość łatwa, lecz chyba się przeliczyłem. Jednak wiem, ze dokonałem jednego dobrego wyboru. Mianowicie kupiłem nowy materac do łóżka https://senpo.pl/materace/ i jestem przekonany, że to był najlepszy wybór jakiego mogłem dokonać.

    OdpowiedzUsuń
  18. 50 yrs old Budget/Accounting Analyst I Taddeusz Pullin, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Analyze This and Yo-yoing. Took a trip to Pearling and drives a Silverado 2500. Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń