SCHODY

Autor: | 3/01/2016 37 komentarzy

Zawsze chciałam mieć w swoim domu schody. To takie marzenie w temacie domu, 
z którego bym nie zrezygnowała. 
Może i mogłabym mieć dom parterowy .. ale gdzie schody?!
Marzą mi się białe schody z dębowymi stopniami, białymi tralkami i dębową poręczą.
Na Święta obwieszone gałązkami świerku i światełkami.
Tak będzie!

Zobaczcie co mi się podoba.
Co myślicie o takich schodach?
Wolicie takie zabudowane czy ażurowe?














Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.pinterest.com
Nowszy post Starszy post Strona główna

37 komentarzy:

  1. zdecydowanie schody to element dekoracyjny i powinien być jak najmocniej eksponowany. Uwielbiam schody i choć sama mam bardziej nowoczesne, to pokazane wyżej wersje też chwytają mnie za serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym :) schody muszą być piękne i wyeksponowane :)

      Usuń
  2. Białe schody, hmmm marzenie-tylko ja bym chciała całe białe :)
    Zdecydowanie zabudowane.
    Tylko szukam, kto by mi takie piękne zrobił :)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie , to jest ważna sprawa, kto je zrobi ;)
      My sobie sami zabudujemy ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też o takich marzę... nie żadne metalowe poręcze i szkło :)
    Az się rozmarzyłam :)
    serdeczności podsyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to! :) Zero szkła i metalu na schodach! Drewno i drewno :D :D

      Usuń
  4. Schody to dla mnie bardzo ważny element i szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie siebie w parterowym domu. Natomiast nie mam sprecyzowanych faworytów, podobają mi się zarówno klasyczne, w pełni zabudowane drewniane schody, jak i mocno industrialne, metalowe ażurowce. Wszystko zależy od umiejętnego wkomponowania schodów w aranżację, jakości materiału i zastosowanej kolorystyki. Swoją drogą, wszystkie przedstawione inspiracje (skądinąd piękne) kojarzą mi się z amerykańskim posiadłościami, gdzie schody są bardzo okazałe i wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do każdego wnętrza pasuje coś innego. Wszystko zalezy od tego jak urzadzona jest reszta domu :)
      Właśnie taki efekt amerykanskich schodow chcialabym uzyskac :D

      Usuń
  5. Cudowne inspiracje!!! Strasznie podobają mi się białe schody. Są takie stylowe... Cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada, my właśnie odnowiliśmy nasze prawie 30-letnie jesionowe schody.
    Stopnie są brązowe a tralki i podstopnie białe.
    Choć nie są tak idealne jak nowe schody to ja nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, podziwiałam. Kawał dobrej roboty ! :) Efekt przed i po oszalamiający!
      Brawo :)

      Usuń
  7. Piękne schody, też marzą mi się takie..zabudowane właśnie! I ten klimat w czasie Świąt ahh :D W tej chwili muszę zadowolić się jedynie schodami na klatce i wędrować na 3 pięterko z dzieckiem pod pachą ;-) Pozdrawiam i życzę Ci aby Twoje marzenie, jak najszybciej się spełniło. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! Ale zawsze to schody :D Na pewno kiedys spełni się marzenie o świątecznych schodach :) Powodzenia

      Usuń
  8. Schody to fetysz ;p tez taki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie schody to moje marzenie- niestety obecne nieco odbiegają od tych marzeń. Opracowuję plan przemalowania schodów w ten sposób, niestety mamy schody tzw. wiszące- bez podstopnic i trochę obawiam się jak będą wyglądać w dwóch kolorach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! Wszystko się da zrobić. Ale z przemalowaniem takich wiszących schodów to duużo pracy. Powodzenia!

      Usuń
  10. Piękne schody ! Widziałam również wersję gdzie stopnie i podstopnie są drewniane a tralki i poręcz białe. Całość wykończona białymi listwami przy ścianie i z boku schodów...super efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł! Muszę poszukac takich inspiracji :)

      Usuń
  11. No to mamy takie samo marzenie. Ja też nie wyobrażam sobie mojego domu bez schodów ;) Podobają mi się zabudowane ze schowkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się takie marzyły... I w końcu mam!!! Brązowe dębowe stopnie i poręcze z białymi tralkami i wangami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. What a good blog you have here. Keep Your Work Up....
    ________________
    kristen stewart hot

    OdpowiedzUsuń
  14. Schody robią wrażenie. Pasują do wnętrza. Na Twoim miejscu nie zastanawialibyśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie drewna i bieli wygląda niezywkle stylowo oraz schludnie :) Fajny dobór zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  17. Schody wyglądaj naprawdę cudownie. Bardzo dostojne, ciekawe i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybór schodów, to nie jest taka prosta sprawa. Według mnie warto postawić przede wszystkim na schody drewniane producenta , aby mieć pewność co do jakości i , że wszystko będzie solidnie wykonane. A tak się składa, że nawet wie gdzie warto się zgłosić - do firmy MAXDesign.

    OdpowiedzUsuń
  19. [url=https://lero24.pl/123-schodki-rozkladane]Schodki składane[/url] to wyjątkowo praktyczne rozwiązanie dla każdego, kto szuka poręcznego i łatwo przechowywanego sprzętu do osiągnięcia wyższych poziomów, zarówno w domu, jak i w pracy. Ich składana konstrukcja pozwala na znaczną oszczędność przestrzeni, gdy nie są używane, co czyni je idealnym wyborem w ograniczonych przestrzeniach. Zapewniają szybki i bezpieczny dostęp do wysoko umieszczonych przedmiotów, przy jednoczesnym zachowaniu stabilności i wytrzymałości, dzięki użyciu materiałów wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Schodki składane to niezwykle praktyczne i funkcjonalne narzędzie, które znajduje zastosowanie w wielu domach i miejscach pracy. Dzięki swojej konstrukcji, umożliwiają łatwe przechowywanie i transport, co czyni je idealnym wyborem dla osób potrzebujących tymczasowego dostępu do wyższych poziomów. Ich kompaktowy rozmiar po złożeniu sprawia, że są one doskonałym rozwiązaniem dla ograniczonych przestrzeni. Schodki te są wykonane z materiałów wysokiej jakości, co zapewnia bezpieczeństwo i stabilność podczas użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Drabiny magazynowe od Drabex to idealne rozwiązanie dla każdego magazynu, w którym dostęp do wysoko umieszczonych towarów musi być szybki, łatwy i przede wszystkim bezpieczny. Ich stabilna konstrukcja zapewnia maksymalne bezpieczeństwo użytkownikom.

    OdpowiedzUsuń