Do wygrania taboret skandynawski !

Autor: | 2/13/2014 240 komentarzy

Rozpoczynamy dziś zabawę!

Do wygrania stołek skandynawski w dowolnym obiciu.
Ten kto wygra, wybierze sobie tapicerkę z tych dostępnych  w  naszej ofercie.

Taboreciki dobrze znacie.
Część z Was ma je już u siebie, 
ale nie zaszkodzi mieć drugiego :)






Zabawa potrwa od dziś 13.02 do dnia kobiet 08.03.

Aby wziąć udział w konkursie należy :

zostawić komentarz pod tym postem
skopiować zdjęcie powyżej i wstawić na swoim blogu
zostać obserwatorem bloga
dla chętnych (będzie miło :))
polubić nasze strony na Facebooku:

Zapraszamy również anonimków,
ale proszę o zostawienie adresu e-mail.

Życzymy powodzenia!

Oczywiście kto nie chce czekać na szczęście
może kupić taboret już teraz



Zapraszamy do zabawy :):):)


Nowszy post Starszy post Strona główna

240 komentarzy:

  1. O jako pierwsza :) zapisuję się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam swoją gotowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja druga:)))) tez na pudle:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam FB...

    Życzę wszystkim powodzenia w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fb nie jest konieczny Mala Mi :-)
      Powodzenia

      Usuń
    2. Chętnie wezmę udział w zabawie, ale nie mam niestety swojego bloga. Strony na FB już polubiłam :)

      Usuń
  5. Chcę , chcę , chcę !!!!
    Staje w kolejce:)

    patti3@o2.pl

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ukrywam, że przydałby sie taki taborecik-jest boski!;) Wchodzę w to!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. no pewnie, że staję po to cudo! u mnie jak znalazł by pasował ten mebelek:))))))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem czy zapisało się moje zgłoszenie, to dla pewności piszę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do grona chętnych po cudny taborecik:)

    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze mój mail: ewel55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra , chętnie przygarnę
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! Z chęcią stanę w kolejce :-) Krówkowy taboreciku - będziesz mój?

    OdpowiedzUsuń
  13. z wielką przyjemnością się zapisuje....na facebooku juz dawno polubiłam:)
    pozdrawiam iście wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też poproszę :-) Agnieszka A

    OdpowiedzUsuń
  15. No ba! dwa razy nie trzeba mi powtarzac:)! Warunki spełnione!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też staję w kolejce ;) Stołek jest fantastyczny! :)
    (Profile FB polubiłam jako Hoo Hooo things. ;))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę! Chcę!!:))
    pozdrawiam,
    Magda
    kanoko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Stołeczek super;-) jeden już mam i sprawdza się świetnie, więc bardzo chętnie powalczę o drugi do kompletu:-)
    Strony już polubione.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Anita ttwine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno mam chrapkę na stołeczek,więc spróbuję.Irena.ironfx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Stołeczek jest super! Już dawno nad nim myślałam...a tu proszę, jeden można wygrać:)
    Polubiłam na face (sklepik już wcześniej),umieściłam banerek i dodałam do obserwowanych (choć śledzę Was już dawno;))

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam bloga ani FB, ale w moim małym drewnianym domku stołek wyglądałby świetnie, poza tym dywan z brązowej krowy mógłby zyskać nowego kumpla;)
    iza_judk@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale czad! Ustawiam się w kolejce :-) na fb za chwileczkę polubię a banerek umieszcze jak tylko oddadzą mi laptop z naprawy
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też chce, ja też - te taborety są boskie :) a dziś są moje urodziny więc jakbym akurat jakimś cudownym szczęśliwym trafem wygrała to miałabym najwspanialszy prezent :D lubię Was i podglądam już od jakiegoś czasu :) d.a.zdonczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w nim się kocham ;)))) od dawna, więc staję i cierpliwie czekam na to cudeńko, może się szczęście uśmiechnie :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też, ja też, może wreszcie uda mi się wygrać u Ciebie jakieś candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj! ale smaczny kąsek... Jasne że chce...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Spróbuję szczęścia i też powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzy mi się taki, więc i ja się wpisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie wiem czy krowa, czy zebra..., ale bardzo chciałabym aby stanął w moim mieszkaniu:)
    Baner na moim blogu: mikroauka.blogspot.com.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Grzecznie ustawiam sie w kolejce.Cudowne candy,a taki stołek mi sie marzy:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja musze koniecznie zapisac sie, akurt dzis zakielkowala mi mysl o takim taboreciku :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  33. staję grzecznie w kolejce :) lubię tu do Was zaglądać :) bardzo fajna zabawa :)))
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jako 40 komentarz na 40 urodziny :) Pozdrawiam Kasia
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam magleo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Taboreciki są boskie! Też się zgłaszam oczywiście:) Banerek wrzuciłam na jeden z moich blogów: http://mintyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się po rewelacyjny taboret!!! Link na blogu jest, lubię na FB jako osoba prywatna (mogę info na maila podesłać) ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uuu,widzę ,że kolejka już się niezła ustawiła.I ja do niej dołączam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Marzę o nim od dawna i jakoś nie mam odwagi go kupić bo nie wiem co powie na niego mój mąż;) może uda mi się go wygrać i wtedy nie będzie już wyjścia i mąż będzie musiał się zgodzić:) łatka jest świetna ale czerń kusi ;) ojj trzymam za siebie kciuki - trzeba myśleć o sobie hihi

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się: agade
    Niech zadziała prawo szczęścia dla pierwszego w ogóle zgłoszenia (mojego)! :)
    agajasiak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie warunki spełnione, a ja z wielką przyjemnością się piszę! :)) Nawet nie wiedziałam, że macie profile na Facebooku, fajnie was widzieć :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudny taboret, więc ustawiam się w tej mega kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie miałam go zamówić a tu proszę tak gratka się trafia , więc czemu nie spróbować , a nuż się uda.
    Pierwszy raz się zdecydowałam napisać , bo taborecik jest śliczny .Niestety nie mam FB , ale i tak was lubię.joannabrzeminska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyjątkowy! Może i mnie uda się jeszcze wcisnąć w tę kolejkę:) Pozdrawiam serdecznie! ilonalach1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki boski taboret!:) Och jak ja bym bardzo chciała od Was takiego dostać :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też przyłączam się do zabawy. Przecudne są te taborety!
    Pozdrawiam gorąco :)
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super taboreciki:)
    Przyłączam się do zabawy. Strony na FB polubione")
    beatawet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Aaa super! Zapisuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Pewnie marne szanse na wygraną ale co mi tam,staję w kolejce! pozdrawiam Kala karchm91@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem i ja! :D
    Nie wyobrażam sobie, żeby mogło mnie zabraknąć, w końcu kibicuję Ci od początku ;)

    P.S. Jestem szczęśliwą posiadaczką gazety z artykułem o Waszym mieszkanku :) BAJKA :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam. Ale suuuper nagroda i fajny blog.Staje do kolejki. Pozdrawiam. Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. O jaka dłuuuuga kolejkaaaa, ale z przyjemnością w niej postoję :) stołek "superaśny" - od dziś co noc będę o nim śniła :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. nie wiem,czy to przez tą proporcjonalność siedziska do nóg, ale wydaje mi się on tak pokraczny, że aż słodki :D uśmiecham się ile razy go widzę, muszę więc stanąć w kolejce,a nóż uda się oglądać go na żywo...stołek wywołujący uśmiech-to byłoby coś! :D
    pozdrowionka :***

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też mam apetyt na ten "krowiasty", jest śliczny!
    justysik@interia.pl
    Pozdrawiam- Justyna

    OdpowiedzUsuń
  55. Taboreciki są super, więc i ja się zgłaszam chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny i zgrabny taborecik. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    kroplanatury@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny, skandynawskie wnętrza to coś, co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Grzechem byłoby nie spróbować :) Chętnie biorę udział w losowaniu i trzymam kciuki . Ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  59. Ojej - cudne taborety :) zaprosiłabym go z chęcią do swojej sypialni - ślicznie by w niej wyglądał :) chętnie zatem się zapisuję do dłuugiej już kolejki :) baner dodałam do siebie na blog, na fb polubiłam jako Magdalena Dudzic.
    Ślicznego dnia dzisiejszego :) Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  60. Muuuuuuuuuszę mieć tego "krówkowego" :-)
    gogik6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Nadzieja matką głupich, ale kto nie próbuje ten nie ma szans na wygraną, także dołączam do gry :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Obok niego nie da się przejść obojętnie! Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowna zebra,idealna do kuchni:) Ustawiam sie w kolejce. skoram@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się!
    Polubione na fejsie :-)
    czarna_hanka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. ja tez taki chcee:)wiec sie zapisuje I grzecznie staje w kolejke:)marciausa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. piękny... zgłaszam się szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudne...zapisuję się z wielką przyjemnością i trzymam kciuki ;) Na fb polubione - Katarzyna Kawulska
    Zapraszam do siebie:
    www.cudaodreki.blogspot.com
    ...i zapraszam na małe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Obecna ;)

    Lubię na Fb jako Elżbieta Świtulska
    Obserwuję jako lizzie
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. krowa brązowa super :)
    pozdrawiamy ciepło :)
    Aga z hajduczkami
    hajduczki.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja się zgłaszam :)
    martyna0205@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  71. cudeńko :) zgłaszam się do zabawy :)
    baner wklejony http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. uwielbiam i marzę żeby wkońcu coś wygrać! i to jakie coś :)...ach!

    OdpowiedzUsuń
  73. No nie byłaby sobą, jakbym też nie spróbowała. Zgłaszam się więc do zabawy i pokornie staję do kolejki :)Banerek na blogu. Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  74. Banerek zaraz ląduje na blogu, a ja zgłaszam się obiema rękami..trzymając kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Od dawna do nich wzdycham i je podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny ten taborecik, ustawiam się w kolejce licząc, że szczęście się do mnie uśmiechnie,
    baner na kamilar.blog.pl,
    miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. bardzo niedzielnie na TAK :)
    pozdrawiam :D
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  78. a i tutaj sie koniecznie wpisze...o maly wlos przegapilabym to candy:))

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się i ja:)
    banerek:isthemagichereforever.blogspot.com
    a na FB lubię jako Sabi S.

    OdpowiedzUsuń
  80. no nie! cudny! chcę mieć! ustawiam się w kolejce. joshuamalgosia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. super! chciałem pogratulować talentu! mrossa@gmail.com
    na fb lubię jako marcin.rossa

    Trzymam kciuki za Was!

    OdpowiedzUsuń
  82. Dokładnie taki jest mi potrzebny. Pozdrawiam
    Banerek na http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się i ja :) monika@ourplace.pl www.ourplace.pl, banerek wisi tutaj: http://www.ourplace.pl/giveaways/

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się, choć szczęścia nie mam ;-) 103metry

    OdpowiedzUsuń
  85. Trafiłam tu dziś przypadkiem. Patrzę na zdjęcie uśmiechnietej pary i myślę skąd ja ich znam... no tak ! parę dni temu przeczytany wywiad w "Moje Mieszkanie":)
    Ustawiam się w kolejce, taborety są fantastyczne!
    www.betsypetsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Spróbuję swojego szczęścia i zgłaszam się :) Wspaniały stołek

    http://estheticspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudny taborecik, jak i wszystkie mebelki, których jestem wielbicielką:)Ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)Sylwia
    szydzina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też ustawiam się w kolejce...już widzę taborecik przed moim kominkiem - cóż za wygoda dla nóg i miły widok dla oka! z pozdrowieniami, Ewa
    banerek tu : http://skoknaszafe.blogspot.com/
    e-mail : skok.na.szafe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Wielki tłum tutaj ale spróbuje..piekne taborety....pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  90. chętnie przygarne tego maluszka :) Milena
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Ustawiamy się w długaśnej kolejce :) Wreszcie nasze lamy miałyby godne siedzisko podczas sesji zdjęciowych ;) baner wklejony http://lalamadoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Długaśna ta kolejka, ale się w niej ustawiam i cierpliwie będę czekać na wyniki zabawy :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetny taborecik, zgłaszam się do zabawy. Obserwuję jako Ma.kesz, pozdrawiam i lecę wieszać banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jaka odlotowa nagroda. Może i mi się poszczęści... już widzę oczyma wyobraźni jak stawiam ten taborecik koło kanapy i wykładam sobie na niego nóżki ... oj boskie uczucie .

    OdpowiedzUsuń
  95. Taborety cą cudne:) chętnie przygarnę:) bardzo chętnie się zapisuję i liczę na szczęście:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Taborecik MEGA !
    Powoli zmieniam styl w moim M i ten stołeczek pięknie by się w nim komponował.
    Całe Wasze mieszkanko mnie zauroczyło.
    Gratuluje udanej sesji w Moim Mieszkaniu :):):)
    Pozdrawiam
    Dorota
    dorsto9321@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. ojojoj ile tu chętnych.... i ja następna, byłļy to idealny prezent na nasze nowe mieszkanie:)
    Pozdrawiam :)

    agi361@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Podziwiam Was od dawna, więc.....po cichu staje sobie w tym ogonku, zaciskam kciuki by marzenie się spełniło:) A Wam gratuluje tylu pięknych realizacji i życzę nowych sukcesów, iszart z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  99. Wasz taborecik jest na mojej liście marzeń na 2014 rok. Spróbuję szczęścia!
    Baner na stronie http://kasiaathome.blogspot.com
    Nie mam konta na FB, czy to oznacza, że nie istnieję?

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten krowi taboret jest swietny po prostu :) Banerek na naszym blogu:
    http://fabrykapomponika.blogspot.com/
    email: ewelina1711@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. dopisuję się :) co tam, że już jeden mam, nogi przecież dwie, to i każda zasługuje na swój własny taborecki, prawda? :P

    OdpowiedzUsuń
  102. to ci dopiero gratka mieć u siebie takiego taboretka :)
    stane i ja bo bardzo mi się podba :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  103. O rany, jak ja mogłam nie zauważyć tego konkursu!!! No taki cudowny stołek sprawdziłby się doskonale na korytarzu, przy drzwiach :) Cudo!
    Pozdrawiam,
    Ola
    Ps. Bloga i profile obserwuje już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział!
    Stronki zalajkowane, obrazek wstawiony na blogu (http://alluetteblog.blogspot.com) :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  105. witam! jeszcze ja dołączam się do zabawy...aniarol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja też się chętnie zapiszę, widziałam aranżacje taborecika w Moim Mieszkaniu, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  107. florkownia@interia.pl staje do dłuuugiej kolejki.... muuuszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  108. zapisuje się z przyjemnością. krowa na wsi miło widziana ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  109. Melduję się! :D Trafiłam przez przypadek ale na pewno zostaję na dłużej - dzięki za takie fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  110. Wow, moje marzenie od czasu gdy go zobaczyłam w "cztery kąty" może się spełnić... ale by była niespodzianka na wprowadzke do własnego M... i jak tu nie wierzyć w przeznaczenie:) juliakam@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. I ja dolanczam. Przy takich tlumach ciezko bedzie, ale co mi tam!:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Może w końcu szczęście uśmiechnie się do mnie:) Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. O rany ale dłuuuuga kolejka, to ja tak cichutko tu na tym szarym końcu się ustawię i liczę na łut szczęścia, bo skandynawski design to ja uwielbiam!;) a stołek marzenie, bylby pięknym prezentem na nowe mieszkanko;)))Miłego wieczoru;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja również się zapisuję :) Stołeczek na prawdę śliczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. no to się zgłaszam,a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Marzy mi się Wasz taboret, oj marzy:-) Z chęcią staję w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. ustawiam się i ja po taborecik :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Stoję w kolejce. Marzenia o posiadaniu stołeczka tak blisko. bem4@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubione wszystko co jest do polubienia.

      Usuń
  119. super taborecik!!! pasowałby idealnie do naszego gniazdka :)
    czekam z niecierpliwością losowania!!!


    banerek tu:http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. ja chętnie przygarnę taki taborecik
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. To i ja dołacze do tego zacnego grona chętnych na taborecik ;)) piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  122. Marne szanse na zwycięstwo, ale spróbuję :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  123. Moja imienniczko, oczywiście staję w kolejce po taką wspaniałą nagrodę! :) Na facebook'u lubię jako Ada Nawrocka :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  124. Dobrze , że zdążyłam ale kolejka długa i wcale się nie dziwię !!!! Stołeczki są super dizajnerskie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Skandynawskie taboreciki to moja miłość od pierwszego wejrzenia i marzę o nim odkąd się pojawił, więc ustawiam się w kolejce! magdalena.janas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. huh długa lista chętnych :) ale ja też się dopisuję szybciutko bo te stołki to rarytasik! :) Pzdr, Basia

    OdpowiedzUsuń
  127. Chętnie i ja wezmę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  128. Staję w kolejce!:)Cudny!:)
    sylwia.oli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Ogonek Długaśny, bo i prezent zacny!:))))
    Ustawiam się obowiązkowo i spokojnego weekendu życzę:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  130. Są przepięknie.
    Nie pozostaje nic innego jak ustawić się w kolejce! :)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! (:

    OdpowiedzUsuń
  131. Długa kolejka, ale liczę na szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  132. chciałabym taką łaciatą krówkę na drewnianych nogach :)
    bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. obserwuje jako futrzak1694 ;)
    świetne i na pewno pracochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. obserwuję już jakiś czas :-) siedzonko pierwsza klasa :-) zwłaszcza obite w krówkę wygląda cuuuudnie :-)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://du-perelki.blogspot.com/2014/02/candy-w-czerwieniach.html

    OdpowiedzUsuń
  135. Ado, stołek jest boski! Te nogi...! Z przyjemnością biorę udział w zabawie. :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  136. Ado, stołeczek piękny, od razu znalazł się u mnie na liście konkursowej
    http://www.houseloves.com/giveaways/

    ach jak miło by było wygrać:)
    ściskam
    Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja tez, ja tez !! wybierz mnie, mnie ! :) Ewka-linka linka-82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Witam,

    Chętnie przyłączam się do zabawy :) Udało mi się odnaleść w końcu Twojego bloga po przeczytaniu artykułu w moim mieszkaniu.. :) pozdrowionka pozostawiam i oczywiście mailika: magda.mka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Ada-wylosuj mnie!!! plissss....mój taborecik potrzebuje towarzysza...smutno mu...
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  140. Extra stołek ! Z chęcią się przyłączę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  141. Stołki są piękne. Nie mam boga, ale z przyjemnością udostępniłam Wasze zdjęcie na swoim facebooku. Dobry dizajn jest na wagę złota.
    Mój mail: marcewus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *nie mam "bloga", bóg mam nadzieję jakiś nade mną czuwa ;)

      Usuń
  142. Och cudna zabawa :) Z wielką ochotą przyłączam się do kolejki po stołeczek, banerek na moim blogu Świat Oli , FB nie posiadam, ale mam nadzieję, że to nie stanowi problemu ;)
    Pozdrawiam
    Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Wow. Świetny taborecik. Kto wie, może mi się poszczęści :)

    Baner znajdziesz na moim blogu: www.kreatywnaprzyjemnosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Mam nadzieję, że szczęście w losowaniu dopisze!

    OdpowiedzUsuń
  145. Chętnie zapiszę się do zabawy, pozdrawiam :)
    mail: jotka83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Łaciaty, krowiasty stołek - jak mogłabym się powstrzymać?:)
    Zgłaszam się oczywiście i podlinkowuję co trzeba:)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  147. Zapisuję sie i ja. Wszystkie piękne jak malowane! Miło byłoby spocząć na takim cudzie.

    OdpowiedzUsuń
  148. Podobają mi się one od dawna, co jakiś czas je sobie u Was podglądam :) miło, że można o jeden z nich powalczyć :) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  150. Ja też mam chrapkę na ten taborecik. Z przyjemnością przygarnę go do swojego domu :))).
    Jestem obserwatorem, a baner jest już na moim blogu - www.martynawymysla.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  151. cudne są te stołeczki! dopisuję się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Pięknie, bardzo cieszę się, że akurat przy okazji konkursu udało mi się trafić na ten blog!
    Również ustawiam się w kolejce po taboret (obrazek już podlinkowany na Szwecjoblogu).

    Pozdrowienia!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  153. Wykonane ! http://tiku-tiku.tumblr.com/post/77893127619/u-daro-meble-super-taboret-do-zgarniecia

    Taboret wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  154. Ja się zapisuję z miłą chęcią i cieszę się, że znalazłam Candy, bo ostatnio po przeczytaniu artykułu o Was zupełnie zapomniałam dodać sobie bloga! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  155. Stawiam się w kolejce :) już Was obserwuję, a banerek zaraz dodaje! :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Piękności! Łaciaty najcudniejszy! Blog bardzo ciekawy, zaglądam tu często:) Pozdrawiam, iwonanedzi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Choć anonimowo to i mnie niech będzie wolno przyłączyć się nieśmiało do zabawy o ten piękny stołeczek. Pozdrawiam - anna.pl@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Ojejciu, takie cuda, to i chętnych dużo. Ja oczywiście też się ustawiam w kolejce. ;) A nóż, widelec się uda!
    Banerek dodałam w zakładkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  159. Chętnie przygarnę taboret :)
    Pozdrawiam,
    Ola (szydlostycznie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  160. Jej kolejka jak za komuny :) Ale ja też chętnie poczekam czy dopisze mi szczęście.
    Banerek na www.zdalaodmiasta.blogspot.com, obserwuje jako Marika a FB polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Witam. uuuuuuuuuuuu końca nie widać, a taboret tylko jeden. zapisuję sie i z niecierpliwościa oczekuję. Pozdrawiam ciepło. Ania - ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Witam, jestem tutaj po raz pierwszy- i zostane na dluzej:-))) Chetnie stane w kolejce po stoleczek, moze los sie do mnie usmiechnie?:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  163. Wiem, że najmniejszych szans na wygranie nie mam, ale.... warto marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Kto nie gra, ten nie wygrywa....
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta_miko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. z radością zapisuje sie do kolejki, taboreciki są cudne (wiola_fabis@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  166. Wow .... nawet takie cudowności można wygrać????
    Z miłą chęcią ustawię się w tej długaśnej kolejce, ale to chyba nikogo nie powinno dziwić, że tu takie tłumy.
    Taborecik jest BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  167. ło matulu ale kolejka ale wcale mnie to u Was nie dziwi bo jak zawsze zmuszacie slinke do kapania. a co tam i tym razem pozwole jej kapac az po sama podloge sliniac klawiature, myszke i nawet ekran z nadzieja, ze mi sie trafi stoleczek :P

    OdpowiedzUsuń
  168. Piękny:) szanse male na wygrana, ale jak nie spróbuję to się nie przekonam:) barbara_ewa2012@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Witam ja to chyba jako ostatnia się wpisuję ...jest przepiękny
    pozdrawiam Mariola(marion756@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  170. W nietakich kolejkach się kiedyś stało z mamą po inny szary artykuł pierwszej potrzeby! ;-) Staję z pokorą i cierpliwością - warto! :) - Justyna
    rudolfina(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  171. jest super :D
    obserwuje jako mMery
    baner http://newhopemery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. to i ja grzecznie ustawię się w kolejce chętnych...
    te taborety są cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Od dawna obserwuję Wasze poczynania - taboret jest super. Chętnie widziałabym go u siebie :) Zgłaszam się! Pozdrawiam martynakoch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Ten krówkowy taborecik ... boski! Wyglądają jak miłe stadko :) Zgłaszam się. Małgosia - magosiek32@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  175. O takim taboretku marzyłam od dawna...Zatem przyłączam się do zabawy!Blog czytam regularnie,przy okazji gratuluję pięknej sesji w "Moim Mieszkaniu".
    Pozdrawiam. Aśka.
    jdasia301@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. OJ, CHCE, CHCĘ ,CHCĘ
    Te taboreciki sa piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  177. I ja spróbuję szczęścia, oczywiście zostaję na dłużej
    banerek na sliwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  178. Tak bym go przytuliła na dzień kobiet:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  179. Cudownie cudowny, taki, ze ehhhh..... slow brakuje :)
    Olga.bujalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  180. Ojej, ale kolejka. Stanę na końcu i zobaczymy. Stołeczek uroczy. Pozdrawiam.Małgosia (male91@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  181. Ja również się piszę na taki cudny stołek :) Widzę już go u siebie w salonie ;)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  182. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  183. Witam! Nieśmiało staję w bardzo długiej kolejce, ale nie ma się co dziwić taboreciki są śliczne!
    kasienka-ck@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  184. ależ kolejka! i ja chętnie się w niej ustawię po takie rarytasy:)

    OdpowiedzUsuń
  185. To i ja dołączam do kolejki :)
    Obserwuję jako Anja, banerek wisi na moim blogu: http://notatki-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  186. Ja się również ustawię w kolejce po to małe cudo :)
    Dziękuję za zabawę i powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  187. ale mi sie marzy taki stołeczek. Bardzo pasowałby mi do komody zakupionej u Ciebie. Może tym razem szczescie usmiechnie sie do mnie :) Pozdrawiam. Dorota z Sielsnkowego dziergania

    OdpowiedzUsuń
  188. na facebooku lubie od dawna swojego bloga nie mam ten taboret krowka jest odjazdowy pozdrawiam i czkam na wyniki marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń