ŁAZIENKA

Autor: | 4/19/2016 9 komentarzy

Czas powrócić do tematu inspiracji i do urządzania.

Dziś inspiracje łazienkowe.
Były już kuchenne TUTAJ  i schody TUTAJ 

Łazienki (bo mamy aż trzy) to po kuchni moje największe wyzwanie.
Swoją wizję na te pomieszczenia już mam.
Ta na parterze będzie w czerni i bieli z dodatkiem drewna olejowanego na brązowy kolor.

Nasza łazienka w sypialni będzie bardziej elegancka w jasnych barwach.
Zastanawiam się nad połączeniem bieli i jasnych szarości ze srebrem.

Druga łazienka będzie biało-czarno-szara ... chyba :)

Zobaczcie czym się inspirowałam przy swoich wyborach.


Jak Wam się podoba?
Macie jakieś doświadczenia w urządzaniu łazienek?
Co się sprawdza a co nie?





















Wszystkie fotografie pochodzą z Pinterest.
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Myślę, że drewno we wnętrzach, zwłaszcza w tak nietypowych jak łazienka zawsze doda mu smaku :) Mnie najbardziej urzeka klimat 3 i 5 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też :) to inspiracje do łazienki na parterze :)

      Usuń
  2. Biało-czarna z drewnem to mój typ. Nawet mam dwie w swoich zasobach inspiracji :)))
    Powodzenia, bo łatwo nie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo :) prawie większość tych zdjęć znalazła się i w moich inspiracjach łazienkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo! Super, czyli mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ozdób, jak na pomieszczenie łazienkowe, aczkolwiek trzyma się to jakoś wszystko w ryzach, więc podoba mi się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń