URODZINOWE CANDY

Autor: | 10/21/2014 27 komentarzy

Minął już rok od dnia,
w którym otworzyłam swój sklep internetowy



Z tej okazji postanowiłam wylosować dwóch szczęśliwców.


Dzięki Wam ten sklep istnieje!


Zasady zabawy są wszystkim dobrze znane,
aby wziąć udział należy:

- zostawić komentarz pod tym postem, proszę abyście napisali, 
którą z nagród chcielibyście otrzymać i dlaczego
- umieścić baner na swoim blogu
- zostać obserwatorem bloga
- polubić fanpage  House of White
- tych, którzy nie posiadają bloga, proszę dodatkowo o podanie swojego
adresu mailowego

Serdecznie zapraszam do zabawy!













Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Marzę o tym cudenku do gaszenia świec od dawna: ) i z radością wezmę udział w konkursie urodzinowym: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje roczku. Bardzo chetnie stone w kolejce po tabliczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ! Dlaczego wygaszacz do świec ? Bo jestem światłolubna, choć jednocześnie łatwopalna. Bo lubię elegancję i brak oczywistych rozwiązań. Niestety - nie polubię, mogę wyłącznie dodać baner na blogu ... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku :) Ja również chciałbym wygaszacz do świec :) kocham świece, palę ich wieczorami bardzo dużo, więc wygaszacz jak znalazł :) poza tym jest sam w sobie piekny :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    ps banerek udostepniam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej gratuluję blogowego pierwszego roczku bardzo podoba mi się ten sliczny wieszaczek z ptaszynką moze bede miała szczeście pozdrawiam bardzo gorąco Ula
    urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią ustawię się w kolejce po ten śliczny wieszaczek, pasuje idealnie do mojego domowego zakątka :)
    Wszystkie warunki oczywiście spełniłam!

    Pozdrawiam,
    Sylwia
    www.sylwia-bijoux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią się ustawię po wygaszacz do świec. Nie dość, że praktyczny przyrząd to jeszcze piękna dekoracja.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku! :) I życzę wielu, wielu więcej! :))
    A mi się bardzo podoba wieszaczek :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chętnie ustawię się do wieszaczka, bo cudny jest
    warunki spełnione, pozdrawiam, ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. na blogu i fb podglądam Was od dawna więc banerek tylko wklejam i ustawiam się w kolejce po wieszak który byłby idealną ozdobą mojej kuchni :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy rok najtrudniejszy, znam to z autopsji. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo bym chciała to gasidełko do świec. Już od jakiegoś czasu oglądam i oglądam i ciagle inne priorytety się znajdują :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję w kolejce po wieszak. To jedno zdanie, które jest na nim napisane zawiera w sobie wszystko to, co myślę o swoim Domu Rodzinnym...
    Info o konkursie udostępnione (https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/311017065762295), profile polubione, blog dodany do obserwowanych :)
    Mój mail: adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłam w odwiedziny i się zorientowałam, że - o dziwo - nie ma mojego komentarza, więc wpisuję się ponownie :) Zdublowane komenty proszę usunąć, jakby co ;)

    Kibicuję Wam od początku :) Marzę o wygaszaczu do świec, bo moje mieszkanie tonie w oceanie świec :)
    Warunki spełnione, baner na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com, na FB jako Żaneta Sz.-S. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Wieszaczek chcę:)
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie wezmę udział w zabawie! obie nagrody są cudne lecz ten wygaszacz do świec jest tak uroczy że nie mogę mu się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z RADOŚCIĄ wezmę udział w zabawie :-) Czemu nie jak to wygrania takie cuda:-)...
    U Ciebie zawsze wszystko takie piękne i zdjęcia również... Ale.. oczywiście do gaszenia świec... Nic dodać nic ująć...
    Chciałabym taki więc... Trzmam kciuki za wszystkich czyli za siebie też :-D
    Pozdrawiam...
    Baner: www.domowemarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. *oba cudne ale jednak wieszaczek, bo mój dom cierpi na brak miejsc wiszących ;p i tak np kurtka sobie wisi na klamce od szafki (oj nie ładnie nu nu)
    *baner http://kanwuje.blogspot.com/
    *obserwuje jako kanwuje czytam testuję
    *lubię jako Kanwuje oraz prywatnie jako Ewelina Wie...
    *ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wieszaczek poproszę. Taki śliczny ptaszek na nim jest !
    Przyrząd do gaszenia świec jest cudny i mam związane z nim wspomnienia nie znalazłby niestety zastosowania w moim domu.Wspomnienie - w dzieciństwie zostawałam po mszy w kościele, by wąchać zapach zgaszonych świec.
    Wszystkie warunki spełniłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko brać, a gdzie życzenia ?
      Serdecznie życzę, by lata prowadzenia sklepu mijały niepostrzeżenie a sklep niech trwa i rozwija się.

      Usuń
  20. Hej, nie mogę przejść obojętnie obok przedmiotu, do którego wzdycham od dawna... Ech... Tak - chodzi o przyrząd do gaszenia świec. Jego magiczna siła przyciąga mój wzrok niczym sztabka złota, idealnie komponuje się z błyszczącym świecznikiem i blaskiem świec. To rzecz "na lata"!
    Z okazji rocznicy serdecznie życzę miłej i życzliwej klienteli oraz zadowolenia ze sprzedaży pięknych przedmiotów, bloga uwielbiam a sklep podziwiam, gorąco pozdrawiam
    Ps. Warunki spełnione :) Monika
    monako77@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    Warunki spełniłam. Polubiłam na Fb (w razie konieczności podam nazwisko), obserwuję bloga, udostępniłam na blogu (http://porcelanovvy.blogspot.com/p/rozdania.html). Mój mail to nikolaa.olaa@gmail.com (podaję, chociaż bloga mam).
    I wreszcie... co wybieram? Oczywiście, że ten cudowny wieszaczek. Napis na nim jest tak uderzająco prawdziwy, że nie sposób się przy nim nie zatrzymać. Wyraża w pełni to, co myślę. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sentencje, w moim pokoju można znaleźć podobne akcenty. Taki gadżet jest po prostu idealny dla mnie i moich domowników. Byłby świetną ozdobą i na pewno dodałby niepowtarzalnego klimatu i uroku mojemu domowi. Szczególnie z tym ptaszkiem, o tak. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja przekornie poproszę o przygaszacz do swiec - czy jak go tam zwał:) Nie mam takiego, nigdy nie miałam i choc niegdy tez nie czułam potrzeby by taki mieć, to nagleją poczułam:) Idę za głosem instynktu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    Nie mam bloga, ale polubiłam na FB :-) Twój sklep bardzo mi sie podoba, podglądam już jakiśczas, zazroszczę wspaniałych pomysłów, są świetne...
    A mnie jest obojętnie, co bym wylosowała, chociaż moze bardziej mi się podoba do do gaszenia świec:-)
    Życzę powodzenia w nastepnych latach :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Grażyna

    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zadanie wykonane :) niemożliwie pragnę przecudnego wieszaczka, który witałby gości w moim domku... od dawna szukam czegoś tak cudnego :)
    Gratuluję talentu i tzrymam za siebie kciuki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy pięknego sklepiku. W zasadzie potrzebuję bardzo wieszaka, ale takie gasidełko to mi się marzy od tak dawna, że staje w kolejce po ten uroczy drobiażdżek :), bo bardzo lubię wieczory pełne świec...oh jak lubię.... Tylko gaszenie świeczek to dla mnie z najmniej przyjemnych chwil, nie lubię za to bardzo potem zapachu dymu...zgaszonego knotka. Jesień to taki wyjątkowy czas, gdy wspomagam się wszelkimi świeczkami by umilić sobie wieczory...
    Pozdrawiam serdecznie, banerek u mnie.
    aldia.arcadia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy:) Pragnęłabym wygrać wygaszacz do świec :) kocham świece, palę ich wieczorami bardzo , więc wygaszacz pasowałby mi :) poza tym jest sam w sobie piękny., nie duży , sam raz :)
    Obserwuję blog jako Anna Zierold
    Lubię fanpage House of White jako Anna Zierold
    Udostępnienie na Fb https://www.facebook.com/azierold1/posts/789334371105655
    e-mail: azierold@wp.pl
    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń