KONKURS !

Autor: | 1/18/2016 205 komentarzy

Pisaliście , że część z Was nie ma FB i nie może wziąć udziału w naszej zabawie,
w której do wygrania jest stolik kawowy TUTAJ

dlatego równolegle przeprowadzimy małe rozdanie tutaj na blogu.

Co prawda do wygrania nie jest stolik, ale coś równie ładnego, co przyda się w każdym domu.



Śledźcie nas uważnie, wkrótce na blogu do wygrania będzie mały mebel naszej produkcji :)

***

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

Do wygrania dobrze Wam znany i bardzo lubiany taboret skandynawski na pięknych drewnianych nogach, w modnym obiciu. Zwycięzca będzie  mógł wybrać tkaninę :)

Zabawa potrwa od 18.01 do 29.01

Aby wziąć udział należy:

-zostawić komentarz pod tym postem
-udostępnić baner na swoim blogu
-zostać obserwatorem bloga

Osoby, które nie mają bloga mogą wziąć udział, ale proszę o pozostawienie w komentarzu adresu mailowego.

Zwycięzce wylosujemy 30.01.


Ruszamy!




Nowszy post Starszy post Strona główna

205 komentarzy:

  1. Biorę udział! Obiecuję, że będę o niego bardzo dbała! ! <3

    Paulina.wlodarcz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział! Obiecuję, że będę o niego bardzo dbała! ! <3

    Paulina.wlodarcz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. P R Z E PIĘKNY!! Idealny do pokoju mojej córki. Pozdrawiamy

    Ingakruk@icloud.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie biorę udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią biorę udział w konkursie :)

    Mój mail: marzpaulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli można zapisać się już dziś (bo widzę, że zabawa zaczyna się jutro:)), to oczywiście ustawiam się w kolejce, bo potwornie podobają mi się te taborety i wzdycham do nich ilekroć je widzę;))) Obserwuję Was i dopinguję,gdzie tylko się da (tu,fb,ig),bo tworzycie cuda! Pozdrawiam ciepło i zaciskam za siebie kciuki:)Aśko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ustawiam się w kolejkę konkursowa. Stołki są naprawdę urocze ;) Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Pewnie, że biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdzie nie będzie mu lepiej niż u mnie! :) Staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet jeśli nie wygram to i tak go wkrótce kupię;) ale jak wygram to dokupie drugi :):):) są boskie!!! Jak tylko będę na komputerze udostepnie banerek. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet jeśli nie wygram to i tak go wkrótce kupię;) ale jak wygram to dokupie drugi :):):) są boskie!!! Jak tylko będę na komputerze udostepnie banerek. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie by do nas pasował:)
    Aleksandra.nowak@sportowa8.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i już dla niego miejsce :)
    Banerek wstawiam na bloga, jest w zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie mi ciężko wybrać jeden, ale jakoś dam radę ;) Dołączam do zabawy i pozdrawiam. Sylwia whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością biorę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pragniemy,chcemy i marzymy <3 Idealny do Olusiowego pokoiku :-) Bierzemy udział i serdecznie pozdrawiamy :-)
    malfka88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wprawdzie już jeden taki taborecik od Was kupiłam, ale to nie znaczy, że nie mogę mieć drugiego, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wezmę udział, już obserwuję jakiś czas, a baner już na blogu.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka kolejka!
    Z miłą chęcią ustawiam się po to cuedńko :)
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę już udział w zabawie na fb ale tutaj chyba też mogę zapisać się? Jeśli tak to ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, ja także chcę jeden.
    pozdrawiam magdadams21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę udział! takie cuda że aż grzechem by było nie skorzystać ze szczęścia w losowaniu:) cieszę się że coś dla tych co FB nie mają czyli dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.Ja rowniez staje do kolejki😊 fajny blog i fajna zabawa.pozdrawiam.Izabela (Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super konkurs! Biorę udział! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny taboret, chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią biorę udział. Taborecik cudny, bardzo bym chciała go mieć, pozdrawiam :-) paulagumulak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten cudowny taberet przepieknie pasowalby do mojego 32 m mieszkanka. Male mebelki sa w nim bardzo wskazane:-)

    Mój e-mail: efa.m@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością się zapisuję, taborecik cudowny,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Staję grzecznie w ogonku. Taboret śliczny. Pozdrawiam
    wolvek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja! I ja! Kocham ten taboret!
    Banerek na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój taborecik w zygzak już się produkuję. Dla innego też znajdę miejsce ��
    Joanna_pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Już kiedyś ostrzyłam sobie na niego ząbki, ale nie wyszło. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Obserwuję od dawna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią przygarnę taborecik więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam lbnwm100@inteia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje marzenie taki stołeczek, więc cichutko liczę na spełnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, że jest też alternatywa dla tych, którzy bojkotują fejsbuka :)
    Chętnie zgłaszam się do konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do zabawy i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również zgłaszam się do konkursu z chęcią przygarnę taborecik do siebie.
    Pozdrawiam basiaimirek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. niktwielkiona2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. No, to jak wygram stolik na Fb, taborecik na blogu, to full wypas. Miło sobie pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny taborecik to marzenie chodzi mi już jakiś czas po głowie.. piękny do salonu jako pomocnik lub podnóżek super ! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli taborecik trafilby pod moja strzechę wówczas będzie: 1. najbardziej dizajnerskim meblem tamże 2. traktowany i umieszczony w miejscu zgodnym z jego pięknem i estymą 3. pierwszym prezentem w związku ze ślubnym wydarzeniem w lipcu tego roku 4. pojedzie ze świeżo zaślubioną właścicielką do Szkocji, rozslawiajac polską markę za granicą.
    Loocyem@gmail.com najserdeczniej pozdrawia spod swej strzechy z rozklekotanym taboretem no name ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne! Bardzo chętnie biorę udział :-) Pozdrawiam :* adabilska@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tez poprosze,jest sliczny! Pozdrawiam Kasia
    shpirt2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudowny! Oczyma wyobraźni już go widzę w swoim mieszkaniu :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Taboret idealny do mojego nowego domu! ;)
    olejniczak.hania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wasze stołeczki są urocze! Jeden rzut oka na ich zdjęcie gdzieś w necie i już wiem, że to daro-meble.
    Marzę o takim.

    Pozdrawiam serdecznie
    agnieszka.szabala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne stołki, zapisuję się w kolejce ☺
    Pozdrawiam ☺ Marta
    martusia1972@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Stołki są śliczne.Od dawna śnię o takim, pasowałby idealnie do mojego, nowo wyremontowanego przedpokoju. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Monika
    monakika@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. W sam raz dla najmłodszego mieszkańca naszego domku, w którym to Daro meble dobrze się odnajdują ;) Pozdrawiamy monyboss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. ojojoj jestem zakochana , staję w kolejczce !
    cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojej, jakie cudeńka! Wkrótce mam remont, taki mebel idealnie wpasowałby się do mojego pokoju. Wspaniale byłoby coś takiego wygrać, przynajmniej ten jeden raz. Obserwuję bloga jako NieKasiunia Katarzyna, udostępniam baner na niechceciekasiuniu.blogspot.com :) A mój e-mail to: kasiak98@onet

    OdpowiedzUsuń
  52. Grzechem byłoby nie spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również zakochałam się w tym stołeczku:) i zapisuje się do zabawy, baner na blogu: http://na-tropie-piekna.blogspot.com/
    bloga obserwuje od dawna:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Na wszelki wypadek zapisuję się pomownie bo pierwszy wpiś 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział z wielką radością bo taboreciki są piękne! :)
    http://decomarski.blogspot.com/2016/01/konkurs-z-daro-meble.html

    OdpowiedzUsuń
  56. To pomagam szczęściu i zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Pati
    wooow, coś pięknego,same cudeńka robicie
    P.S. już go widzę w pokoju moich chłopców.
    Pozdrawiam patka40@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam już taki podobny, ale są piękne i będę próbować, dziękuję za zaproszenie:D
    A na Fb też będę próbować :D
    Bzi i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce. Taboret cudny, może szczęście mi dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super taboret! Staję w kolejce. Byłby to super prezent urodzinowy dla mnie, wiec może mi się poszczęści :) Stałam się obserwatorem. Banerek zabieram ze sobą.
    I zapraszam również do mnie na urodzinowy konkurs bloga - pierwszy tok pisania za mną - na http://niezchin.blogspot.com/2016/01/zapraszam-na-urodzinowe-giveaway.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuje jako linka1312
    bloga nie mam więc zostawiam adres e-mail: linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Te Wasze prace są tak ładne i cieszą moje oczy że byłabym głupia gdybym się tu nie zgłosiła. Zatem Monia : monako77@wp.pl ustawia się w kolejce i trzyma za sibei kciukasy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jejku przepiękny jest <3 Chyba nigdy nie będę sama mogła sobie go kupić (chyba dopiero za 10 lat ) po spłacie kredytu hipotecznego :( Więc spróbuje w Waszym konkursie a nóż się uda <3 Pozdrawiam serdecznie, nie posiadam bloga więc podaje adres beciula21@o2pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję blog i z przyjemnością biorę udział :)
    biernatalicja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. biorę udział bimbekkalisz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chętnie biorę udział, taborecik pięknie będzie pasował do mojego 70-letniego domu, który odziedziczyłam po prababci. :) Obserwuję bloga mój e-mail: paulinacieslak7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :) piękny stołek.
    Baner na blogu w zakładce giveaway.

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja chcę! :)

    kretka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  70. chcę i ja ;-) bez89@wp.pl jest tutaj tyle inspiracji do mojego domu, stale Was obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Też się zgłaszam :-) Banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  72. Biorę udział!nowe mieszkanko nowe meble i ten śliczny taborecik :-) wzdycham do niego juz dłuuugo.... mail e.slowikowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudne taborety chętnie taki przygarne:-) jozka5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękny.
    anetka.nowak84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny.
    anetka.nowak84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny! anetka.Nowak84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowne taborety
    katarzyna2218@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Właśnie się przeprowadzamy i takie cudeńko idealnie pasowało by do naszego wnętrza.
    faankaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. może dopisze mi szczęście?
    ivetb@poczta.onet.pl

    pzdr Ivet

    OdpowiedzUsuń
  80. Kocham drewno, taki taborecik to miód na moje serce pozdrawiam a_cenin@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowne taborety:)Idealnie wpisza sie w kacik salonowy :)Cud miod malina:)
    b.nowaczyk@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwuję jako zabcia72
    zabcia72@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Skradły serce moje od chwili gdy tylko się pojawily ale zawsze coś wypadnie ze odkładam na drugi plan bo inne żeczy wazniejsze....ale tym razem spróbuje szczęścia w imieniu córki ktora w marcu obchodzi 18urodziny i o takim taboreciku śni.... sylwiadb16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Chcę , chcę ten taboret 😊

    OdpowiedzUsuń
  85. Tak bardzo bym chciała by do mnie uśmiechnęło się szczęście :)
    Banerek wisi już u mnie ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  86. Super siedzonka. Tak, chcę je mieć ... iwrydz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Chętnych do udziału wieeelu, ale i ja przycupnę :) ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też chcę! Fajnie by mieć takie :)
    kolonie66@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Liczymy że Nam przypadnie ta cudna nagroda
    Mail: kornelia.grzesiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Jakie one są śliczne! :) Zgłaszam chęć posiadania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Mam nadzieje ze pufka będzie moja:)
    anialem@interia.pl




















    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam te taboreciki. Mam nadzieję że będę niedługo się nim cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  94. łał... taka nagroda... tylu chętnych...Istne szaleństwo! Biorę udział liczę na szczęscie niczym w konkursie lotto:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Z radością się bawię, udostępniam info na FB, pozdrawiam , Kasia (kat-sar@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  96. annabogusz33@interia.pl
    Na tym cudeńku chciałabym posiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. Chętnie bym taki mebelek zobaczyła u siebie :) k.murdzia8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. przepiękny!!! ja bardzo bym się cieszyła gdyby był mój
    Joanna.stachlewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny taborecik :) Już widzę jak moje trzy skarby się spierają kto na nim usiądzie hihihi. Przyłączam się do zabawy (kasiajed447@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudny. Bierzemy udzial
    ewelina.mizgala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. MYŚLĘ, ŻE KOCHANOWSKI RÓWNIEŻ WZIĄŁBY UDZIAŁ W KONKURSIE I FRASZKĘ NIE NA LIPĘ NAPISAŁ

    Gościu, siądź przy mym stole, a odpocznij sobie!

    Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

    Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

    Ściągną pod Twoją ladę rozstrzelane cienie.

    Tu zawżdy chłodne wiatry z pola zawiewają,

    Tu bywalce wdzięcznie narzekają.

    A ja swym prostym byciem radość i wsparciem sprawić umiem snadnie,

    Że człowiekowi łacno słodki gawor, słodkie kosztowanie przypadnie.

    Kolana oparte,

    Pozdrawiam,
    Małgosia M.
    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Przepiękna nagroda, z prawdziwą przyjemnością biorę udział w konkursie :)
    Wszystkie warunki spełnione.
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Wasze meble ciągle mnie zachwycają, więc biorę udział i ja :)
    Pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  105. CUDA, Cudeńka... gdybym wygrała z pewnością wszyscy by mi zazdrościli takiej nagrody, zatem z przyjemnością biorę udział. i zapraszam do siebie- to tak przy okazji:)retrospekcjawnetrz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. CUDA, Cudeńka... gdybym wygrała z pewnością wszyscy by mi zazdrościli takiej nagrody, zatem z przyjemnością biorę udział. i zapraszam do siebie- to tak przy okazji:)retrospekcjawnetrz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Cudne taboreciki!!!!Oczywiscie ustawiam sie w kolejce-moze to bedzie taki urodzinowy prezent??Byloby wspaniale:)Pozdrawiam serdecznie.
    moj adres mailowy kokeshi1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne! Jesteśmy z narzeczoną na etapie budowy domu z bali, więc takie cudo z pewnością by się przydało. Wyjątkowe, z wyobraźnią i jeszcze to ukochane drewno!
    Adres e-mail to couki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Idealnie wpasowałby mi się koło kanapy, więc dołączam do grona marzycielek :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ilość chętnych powalająca ale i ja staję z małą nadzieją w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  111. W zyciu jeszcze niczego nie wygralam,mode run razem sie uda,a stoleczek przepiekny.dziekuje za zabawe.
    Edi81-81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękny i byłby to mój pierwszy mebel w nowym domu :)
    nowanika@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Są takie blogi na które chętnie zaglądam, Wasz jest jednym z nich :)a gdyby tak jeszcze móc wygrać w konkursie to jest coś! uwielbiam takie klimaty!
    iwona_3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Taboret skandynawski, to ciekawy mebel, chętnie bym go "przygarnęła". Byłby dla mnie inspiracją do nowych zmian w otoczeniu. A na przedwiośnie / wiosnę to jak znalazł! pełno nowej energii z takim cudem "do buszowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Stołeczek prawdziwe cudeńko !!
    iwonamagda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Przepiękne stołeczki. Moja córka uwielbia taki styl, miałabym dla niej wielką niespodziankę.
    aurelka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. I ja... I ja chcę taki taborecik :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  118. Śliczny taborecik, miłość od pierwszego wejrzenia :)
    mery990@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  119. Taki mały stołeczek to idealny prezent na urodzinki moje i mojego męża :D
    Cieszyłby nas w pokoju naszego synka.
    mirka2701@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Zastanawiam się nad kupnem, ale dlaczego miałabym go nie wygrać? ;) Zawsze oglądam wasze realizacje z zachwytem ;) a_gnes@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Koniecznie, koniecznie nie zrażając się tak długą listą powinnam i ja się dopisać do listy chętnych ,by posiadać taboret!

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękny i prosty taboret,idealny do każdego wnętrza, także do mojego :)

    Pozdrawiam

    zachwycona Waszymi meblami
    Kamila
    nowosadkamila@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Uwielbiam!!! I liczę, że to ja będę miała takie cudeńko niebawem u siebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Biorę udział
    wonki_83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. No zakochałam się ❤ cudo! Chętnie wezmę udział
    dorota.dp.pudzianowska@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. JA JA JA JA
    BIORE UDZIAŁ!
    IDEALNY DO NOWO URZADZANEGO POKOJU WI..
    asiennka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Przepiękne! Biorę udział ;)
    mój mail : asia.osiewala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Buon giorno! Ten taboret pieknie wkomponowalby sie we wnetrze mojego mieszkania i cudownie byloby na nim siedziec przy kominku czytajac ksiazke w wieczornych chwilach relaksu. Pozdrawiam serdecznie!
    Natalia.kocik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Buon giorno! Ten taboret pieknie wkomponowalby sie we wnetrze mojego mieszkania i cudownie byloby na nim siedziec przy kominku czytajac ksiazke w wieczornych chwilach relaksu. Pozdrawiam serdecznie!
    Natalia.kocik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Oj ustawiam się w kolejce :D
    Obserwuje jako: Nadia
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Ustawiam się w długaśnej kolejce po Wasze CUDO:-)
    Uściski
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  132. ... nie sposób przejść obojętnie ... długość kolejki wprost proporcjonalna do atrakcyjności mebelka :)
    mawiają, iż trzeba czegoś bardzo pragnąć, aby się owo spełniło ...
    czas pokaże ile prawdy, w tym stwierdzeniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękne i praktyczne :) bloga przestałam prowadzić już jakiś czas temu, więc adres: jprzybylska2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Przepiękne są taborety skandynawskie!!! Bloga niestety nie prowadzę, więc pozostaje mi tylko dopisać swój adres i mieć nadzieję na uśmiech losu. Pozdrawiam :)
    chmurka.niepochmurna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Witam - przecudne taboreciki a z obiciem gwazdkowym po prostu bajeczny dlatego bardzo chętnie biorę udział w zabawie może uda się go wygrać
    pozdrawiam Ulka
    edyt268@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Przepiękny taborecik! Fantastyczne kolorki! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy! Pozdrawiam ciepło:-) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  137. Biorę udział:) mail: malgorzataordzinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Bardzo chętnie!!! decupug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. oj baaaardzo bym taki chciała:D
    niestety nie mam bloga, o to mój adres mailowy: askaporebska@wp.pl
    pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaje jeszcze drugi mail z którego obserwuje Waszego bloga: jiporebska@gmail.com

      Usuń
  140. Szaleństwo takie rozdanie!
    Nie zapisać się to po prostu.... nie wypada.
    Liczę na wygraną, bo inaczej po co te słowa.
    Cztery drewniane nogi, trochę materiału, szczypta tajemnicy, odrobina pomysłowości, nuta delikatności i skandynawskiego powiewu, zdecydowany wzór... to ON
    czeka na mnie.

    Pozdrawiam
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  141. Awwww jaki piękny. Te nóżki kojarzą mi się z pucułkowatymi nóżkami mojej 8-miesięcznej córeczki Lei :) Bardzo pasowały by do jej pokoju!
    Baner na blogu www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Oj cudowne te stołki!!! Banerek zabieram, może mi się poszczęści :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Jest przepiękny,może i mnie los sprawi niespodziankę ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  144. Piekny :) Trzymam kciuki może się uda :)
    dagmara.michalska@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. I ja i ja chetnie wezme udział. bardzo bym chciala zobaczyć ten taboret u siebie. Licze na łut szcześcia.
    estrichg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Oczywiście ustawiam się w kolejce, może tym razem szczęście dopisze ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    http://tkasia79.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Przepiękny!!!! Koniecznie biorę udział w konkursie :-)
    Banerek na blogu klimaty.piszki.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  148. Cudny jest, biorę koniecznie udział :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  149. Melduje się i biorę udział w zabawie ;) malgorzata.kilis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Piękne taborety. Również ustawiam się w kolejce.
    Obserwuję jako KtośRobiCoś i banerek umieściłam na : http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Super. Choć dużo zgłoszeń ale może będę mieć szczęście i wygram. Tak więc staję do zabawy. aga0105@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. ależ wspaniałość ,,cudny taborecik :)
    może się uda warunki spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  153. ależ wspaniałość ,,cudny taborecik :)
    może się uda warunki spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Przepiękny!!! Biorę udział!!! justi21@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Zgłaszam się!!! teraz kompletuje meble do mieszkania więc na pewno mi się przydadzą. Banerek tutaj: http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Biorę udział!
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Cudne taborety!
    s.agnieszka@t-online.de

    OdpowiedzUsuń
  158. Ostatnim slizgiem zapisuję się do konkursu! Mam wiele pomysłów jak wykorzystam ten piękny taboret i juz widzę wielu chętnych w domu na niego...

    marlena_ml@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Cudowny taborecik. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, więc może teraz dopisze mi szczęście. Biorę udział w zabawie. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. powiększam tłum chętnych na stołeczek, a jakże! <3

    OdpowiedzUsuń
  161. Prześliczny! Marze o takim :) aniabargiela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  162. CZEKAM, CZEKAM I DOCZEKAĆ SIĘ NIE MOGĘ.
    atyde.p@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Tylko sie zakochać! <3

    Baner na : http://otulona.blogspot.com/
    bialagaska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Wow konkurencja ogromna, taboret cudny...ja szczęścia w losowaniach nie mam...ale przecież kto nie gra nie wygrywa:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  165. Z chęcią biorę udział w konkursie :)

    Mój mail: paulinka390@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Fajnie, że przypomniałaś, bo bym się nie zapisała, a tak staję w kolejce po ten superowski taboret :)

    OdpowiedzUsuń
  167. ...nie mogę ukryć tej miłości...
    mały czworonóg na drewnianych nogach...
    przepiękny cudowny już do mnie woła i
    telegram wysyła...jestem.stop...czekam.stop...bierz udział w konkursie.stop...wygrywaj...
    szaleje niecierpliwie....piszę...rymuję..czekam...wzdycham...
    zegar czas odmierza...a ja powtarzam sobie kiedy drogi taborecie
    moje skromne progi przywitasz... ? może jutro a może jednak dzisiaj do mnie zawitasz...:)

    Pozdrawiam
    miłego dnia :) ...może los uśmiechnie się do mnie.... :)

    betaxmi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Biorę udział w konkursie :)
    Taborecik jest piękny,najlepsza ozdoba do mojego pokoju,ale także wygodne siedzonko ;) Autor projektu napewno jest bardzo kreatywną i utalentowaną osobą :) Jest zauroczona Waszymi arcydziełami:) Pozdrawiam :)
    zuzanna.kuszerska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Przepiękne są! :) Oczywiście będę czekać z niecierpliwością na wyniki :))
    brak bloga: aniulam18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Przepiękne są! :) Oczywiście będę czekać z niecierpliwością na wyniki :))
    brak bloga: aniulam18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Biorę udział: pluta.ania93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  172. I ja się jeszcze dopiszę!
    fedorka@op.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  173. Mój blog umarł śmiercią naturalną ,ale Twój obserwuję od dawna. Robicie kawał dobrej roboty . Piękne meble. Urzadzajac mieszkanie sie z pesuspewnoscia na witrynę. Taborecik na jej tle wygląda cudnie. Ahhhh. marta7925@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Mój blog umarł śmiercią naturalną ,ale Twój obserwuję od dawna. Robicie kawał dobrej roboty . Piękne meble. Urzadzajac mieszkanie sie z pesuspewnoscia na witrynę. Taborecik na jej tle wygląda cudnie. Ahhhh. marta7925@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Uff...zdążyłam :) Cudna nagroda, więc chętnie się zgłaszam do zabawy.
    barbara2602@op.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  176. Również zgłaszam się do zabawy i już widzę go oczami wyobraźni w pokoiku siostrzenicy :-) pozdrawiam
    wierka84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Bardzo urocze taborety... Zresztą wszystkie Wasze meble są wyjątkowo piękne... Najbardziej zachwycają mnie ławy i Wasz domowy stół :) Taborecik byłby super dodatkiem do pokoju mojej córeczki, więc cieszę się na udział w konkursie. Pozdrawiam serdecznie :) Agnieszka G. (aniaagnes@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  178. Zgłaszam się! Obserwuję jako Agator, agata_grochowska@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  179. Taboret bardzo mi się podoba!!! Czekam na wyniki losowania. justynajurkiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Świetne taborecik, chętnie przygarnę.
    Pozdrawiam
    Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Taboret - CUDO nad cudami!!! Patrzę, patrzę i nie mogę się napatrzeć i .....marzę, aby stał w moim mieszkaniu.
    Serdecznie pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. chyba wpadam tu niemal w ostatniej chwili! jeszcze zdążyłam? mam nadzieję, że tak, bo to moje marzenie! właśnie szykuje się do remontów w domu... i takie cuda są mile widziane!

    moj mail: sprezentuj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  183. Cud, miód taborecik - chętnie go przygarnę :)
    elwirara@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  184. No to ja też spróbuję szczęścia :)
    bieniart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  185. Mi sie marzy ten w marokański wzór. Akurat byłby prezentem na 30-ste urodziny:) pulcia@poczta.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  186. Dziś weszłam po raz pierwszy na stronę i...zakochałam się...taborety cuuuuudowne...Chętnie użyczę gościny w moim domku :)
    jasekk@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  187. Kochani!!! ja zaraz rodze drugiego synka,nasze skandynawskie mieszkanie przyjmie jeszcze jednego malca pod dach :*** klimczak.pau@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  188. Był sobie mały taborecik.Bezdomny, szukał swojego miejsca na ziemi.Kochał morze , więc postanowił się tam wybrać.Pięknie wystrojony, wypolerował swoje cztery smukłe nóżki i ahoj nad zatokę pucką.Tam znalazł mały domek i miejsce w salonie.Nareszcie był szczęśliwy.
    pst.niestety nie prowadzę bloga,Waszego systematycznie odwiedzam iiii liczę na szczęśliwy los.Jolka

    OdpowiedzUsuń
  189. Walczę o te piękności. Obiecuję że jeśli jakimś cudem wygram to taboret będzie u mnie szczęśliwy. Będzie kochany, zadbany, wielbiony i hołubiony. 😀😀😀😀 Udostępnione na fb. Zaobserwowane. Mój e-mail: adamska.lucyna82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  190. Szare, dla mnie :) Piękne!!!
    Mój e-mail: rynio_99@o2.pl
    Pozdrawiam/Elwira

    OdpowiedzUsuń
  191. Cudny! Poproszę:) Choć trudno bedzie zdecydować, któremu z trójki potomstwa podarować;) magdalenaweiher@yahoo.ie

    OdpowiedzUsuń
  192. Też chce!:) ppokladnik@gmail.com pozdrawia Paulina

    OdpowiedzUsuń
  193. rzutem na taśmę wskakuję do kolejki, choć długa. Stołki piękne, i z przyjemnością usadowię na którymś z nich moje szanowne cztery litery :P
    Ręka w górze :) Pozdrawiam! B.

    OdpowiedzUsuń