Nowa realizacja

Autor: | 2/25/2015 47 komentarzy


Tak jak zapowiadałam na Facebooku, tak też się stanie!

Zapraszam Was dziś do domu Anety i Rafała (pozdrawiamy), którzy zaufali nam już po raz kolejny :)

Na specjalne życzenie wykonaliśmy KUCHNIĘ ( tak! ) 
meble do salonu, jadalni, trzech sypialni,
dwóch łazienek oraz kilka innych :)

Z ponad 200 zdjęć, które zrobiłam, wybrałam 33.
Jest tego sporo, dlatego podzielę całość na trzy osobne posty.

Dziś zapraszamy do salonu, kuchni i jadalni.


Tadammm!

Pies Dulux wita Was w przedpokoju.
Tapicerowane krzesła ze srebrnymi gwoździami i kołatkami 
zobaczycie jeszcze w jadalni.






Centralnym punktem salonu są dwa kwadratowe stoliki,
na srebrnych nogach ze szklanymi blatami.









W pięknej, słonecznej jadalni przy stole, siadamy na wygodnych tapicerowanych krzesłach.
Z czoła stołu stoją fotele z podłokietnikami.
Krzesłom uroku dodają srebrne kołatki












Kuchnia, z której bardzo bardzo jesteśmy dumni :)
Biało- czarna ze srebrnymi dodatkami, dużą wyspą kuchenną.
W całości wykonana na systemach  BLUM.

Rozszerzamy swoją ofertę o kuchnię,
jeśli macie jakieś pomysły, plany - piszcie! :)
















Jak Wam się podoba??
Piszcie!

Czekamy na Wasze opinie :)


Za dwa dni część druga - sypialnie.

Zapraszamy :)


Nowszy post Starszy post Strona główna

47 komentarzy:

  1. Kapelusze z głów ! Jesteście GENIALNI. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) hihih :) Cieszymy się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Przepięknie !!!!! Kuchnia powala !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. opad szczęki totalny...jest pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuchnia zachwyca ...chętnie zobacze taką białą kuchnie ocieplona blatem z jasnego drewna ...ale krzesła w jadalni chociaż ładne i pewnie wygodne to z mało praktycznym uchwytem do przesuwania?a branie za materiał pewnie skończy się jego przetarciem,stoliki szklane niebezpieczne przy dzieciach za tem odpada ale wizualnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Szklane blaty są wykonane ze specjalnego bezpiecznego szkła, więc nie ma obaw co do dzieci :)
      A krzesła zgadza się są bardzo wygodne a uchwyty są bardzo praktyczne, ponieważ są przymocowane do oparcia a nie materiału, więc nic się nie przetrze :)

      Usuń
    2. Obawiałabym się tylko stolików przy dziecku - nie chciałabym nadziać się na rogi ale ... przecież są specjalne osłonki na taki rzeczy a dzieci kiedyś wyrastają:)

      Usuń
    3. o takie detale trzeba dbac o wszystkim myślicie świetnie

      Usuń
  5. Wow zaniemówiłam z wrażenia! Przepięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w imieniu Właścicieli :)

      Usuń
  6. Krzesła są moim marzeniem, po prostu idealne. Jaka jest cena krzeseł bez podłokietników?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kuchnia! Bardzo elegancka. Chciałabym mieć tyle szafek w kuchni ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja też bym chciała :D

      Usuń
  8. Napiszę krótko - opad szczęki:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja nie będę oryginalna jeśli napiszę, że jest przepięknie :-)
    Właśnie o takich krzesłach do jadalni marzę ;-) A biała kuchnia - no prostu miodzio :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy :)
      Wszystko jest idealnie dopasowane przez Właścicieli .

      Usuń
  10. a ja bym chciała mieć kiedyś tyyyle eurasów, abyście mogli dla mnie coś wykonać- tak specjalnie tylko for me ;)
    pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą złotówki ;)
      Takie na specjalne zamówienie cieszy podwójnie ;)

      Usuń
  11. Pięknie !!! Aż oczu nie można oderwać !!! Jakość rewelacyjna:))) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic dodać ni ująć! Kanapa powala! Lampa! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak mi słów...piękne! A kuchnia...boska!

    OdpowiedzUsuń
  14. wnętrza są piękne i wykonane z dużym wyczuciem. Bardzo wykwintne dodatki i oryginalne meble. Gratulujemy!

    Arch/tecture- blog pełen designu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest dobrane z wielką starannością Właścicielki :)

      Usuń
    2. a takie lampy gdzie można dostać?

      Usuń
  15. Umarłam! Kuchnia boska! Napisz, ze da się taką zamówić z drugiego końca Polski: ) Wszystko jak zwykle piękne: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da, Aga .
      Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych :)

      Usuń
    2. Cudowna informacja! Rozumiem, że o cenę pytać na priva ;)

      Usuń
  16. Umarłam jak poprzedniczka!!!Dlatego już wybrałam coś z Waszej oferty i niebawem zamówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      ...tylko nie umierajcie, proszę :D

      Usuń
  17. Fajne są te szklane stoliki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko i gustownie urządzone, najbardziej zachwyca mnie 1 fotka, idealne dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kuchnia. Wiele bym dała, żeby mieć tyle miejsca w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardo fajne i praktyczne biurko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta cegła na ścianie.
    Zapraszam na moją stronę internetową, na której dostępna jest szeroka oferta mebli na zamówienie

    OdpowiedzUsuń