Realizacja - sypialnie

Autor: | 3/02/2015 21 komentarzy


Zakończymy dziś wizytę w domu, 
który tak bardzo się Wam spodobał.
Telefony i maile rozgrzane do czerwoności. Jesteśmy w szoku ;)


Dziś część ostatnia realizacji, sypialnie.
Są trzy, tyle ilu domowników.
Dla każdego coś innego.


Może na początek sypialnia Właścicieli?!
Duża, przestronna, dlatego też stanęło tam pokaźnych rozmiarów łózko
z wysokim pikowanym zagłówkiem.
Z każdej strony łóżka komódki służące też jako stoliki nocne.



















Pokój córki urządzony w bieli z dodatkiem kolorów.
Ściana z oknem została zabudowana pod wymiar dwoma regałami
oraz siedziskiem z pojemnymi szufladami pod oknem.

Przy bocznej ścianie stoi biała konsola.















Sypialnia Syna ( i pająka) , w stylu wojskowym, militarnym.
Napisy robiliśmy własnoręcznie, pokazywałam kiedyś na Instagramie :)

Tutaj również zabudowana pod oknem,
biurko oraz regał przy łóżku,
które zrobiliśmy z europalet.

Typowo męski pokój :)












Zostało mi jeszcze zdjęcie, którego  nie dodałam do poprzednich części.

Są to zabudowa we wnęce, oraz lustro.






To by było na tyle!
Dziękujemy za odwiedziny :)


Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. pokój chłopaka mnie wbił w podłogę, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Realizacja na najwyższym poziomie!Zapraszam do konkursu gdzie do wygrania grafiki Anny Ostapowicz!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada, niesamowite realizacje! Wszystkie! Jestem po OGROMNYM wrażeniem!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mogę rzec...jest prze pięknie! Szkoda, że nie mam więcej pieniędzy, bo wtedy tez bym Was poprosiła o wszystkie meble do mojego mieszkania...ale co tam jeden mebel już mam i jest najpięknjeszy z całego naszego mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nas to cieszy :))
      Zadowolony klient to największa radość :)

      Usuń
  5. Pięknie po raz trzeci ;-) Wykonujecie naprawdę fantastyczne pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota. jestem pod wrażeniem. Pokój militarny - bomba. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda materac na tych paletach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Toż to królewskie łoże ;)) Podoba mi się bardzo biała zabudowa przy oknie! rewelacyjne wykorzystanie miejsca! buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabudowa w pod oknem córki genialna! Ta w przedpokoju też: ) Jesteście wielcy: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pięknie, aż chciałoby się położyć spać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczękę zbieram z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite wnętrza a Wasze meble - MARZENIE!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie tam przepięknie a Wasze mebelki to moje marzenie. Bardzo podoba mi się pokój chłopca <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy nad oknem wisi jasna roleta rzymska? Zdjęcie jest bardzo jasne i nie jestem pewien czy dobrze widzę :) Cała aranżacja wygląda bardzo gustownie. Z dekoracji szczególnie podobają mi się te kolorowe poduszki na parapecie. Fajnie wykorzystaliście możliwości dużego parapetu. Nie dziwię się, że telefony i maile rozgrzane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałem mieć taki parapet z poduszkami :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Schludnie czyli tak jak powinno być w sypialni i o to chodzi a nie jak ludzie robią że przesadzają z tymi dodatkami a mnie by to raziło w nocy jakbym się obudził

    OdpowiedzUsuń