SYPIALNIA

Autor: | 4/01/2015 30 komentarzy


Na zamówienie wykonaliśmy sypialnię.

Duża podwójna garderoba z lamelkowymi drzwiami i pięknymi czarnymi okuciami.
W środku półki oraz relingi na wieszaki.
Taka garderoba pomieści naprawdę dużo ubrań.

Dwa stoliki nocne również z lamelkowymi drzwiami oraz szufladką.
Do kompletu komoda z szufladami, w stylistyce pasującej do reszty mebli.

I gwóźdź tego pomieszczenia, czyli duże tapicerowane łóżko.
Piękny pikowany zagłówek w grafitowym kolorze.


Jak Wam się podoba? :)















Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Piękna sypialnia :-) Jak wszystko co wychodzi z Waszej pracowni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba, najbardziej łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sypialnia !!! Gdybym teraz podejmowała decyzję zdecydowałabym się na białe meble ! A łóżko... po prostu bajka !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak :)
      Teraz białe meble są na topie ;)

      Usuń
  4. Wy chyba nie wykonaliscie żadnego brzydkiego mebla;)
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam to słyszeć :)
      Dziękujemy :)

      Usuń
  5. sorry,ale sypialnia okropna.Zaglowek wyglada jak materac.Szawki nocne lazienkowe,a sciany wygladaja jak po
    trzesieniu ziemi.Okno tez nie powala wygladem.Nie moje klimaty .Inne meble jakie widzialam o wiele bardziej
    byly przyjazne dla oka i otoczenia.Mam nadzieje ,ze nikogo nie obrazilam.Pozdrawiam Elzbieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżbieto, to nie jest sypialnia.
      Zdjęcia robiliśmy w starym magazynie, aby mieć dokumentację ;)

      Usuń
  6. Sypialnia nie w moim guście, bo nie jest przytulna, a takie lubię. Natomiast co do samych mebli to bardzo interesujące, ładnie wykonane, ciekawy design.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest sypialnia. To nasza aranżacja do zdjęć, w starym magazynie :)

      Usuń
  7. Szafa mi się bardzo podoba, nie wiem czemu skojarzyła mi się ze stylem marynarskim. ;)
    Zagłówek mógłby być ciut niższy, ale łóżko i tak piękne. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..może przez te lamelkowe drzwi? :)

      Usuń
  8. Podoba mi się, świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszan na mój nowy blog . Wracam po przerwie z nowym miejscem , nowymi wnętrzami.
    grey-home.blogspot.com

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne !!! I szafa i sypialnia. Wkrótce napiszę do Was ponieważ jestem zainteresowana zakupem szafy i witryny na wymiar. A tymczasem zapraszam do siebie http://takpoprostudom.blogspot.com/ ponieważ zakupiłam taborecik w House of white i jestem bardzo zadowolona:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo i zapraszamy :)

      Usuń
  11. Łoże jest wspaniałe. Nie chciałoby się z niego wstawać. Wszystkie meble fajnie się ze sobą komponują. Zleceniodawcy powinni być zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..są bardzo zadowoleni :)
      Dzięki :)

      Usuń
  12. A mi osobiście nie podobają się te ściany. Wygląda to przerażająco, cała ta aranżacja, bałabym się tam spać. Ale łóżko na duży plus, jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tam nikt nie śpi , broń Boże :P
      ... no może oprócz dzikich kotów :D

      Usuń
  13. Kontrast straszny, ale interesujący. Prezentuje się to niebywale. Klimat jak z dramatu psychologicznego. Fajny kolor podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha .. no tak :D
      To stary magazyn jest :)

      Usuń
  14. Garderoba bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezła przydałoby się tylko coś na ścianach zawiesić bo tak to trochę smutno wygląda.

    OdpowiedzUsuń