DUŻE SĄ

Autor: | 6/23/2015 44 komentarzy

... te obrazy.

W czarnych drewnianych ramach nowe obrazy.
Wydruki zamówiłam w drukarni internetowej.

Te zdjęcia zna chyba każdy , kto choć trochę pasjonuje się wnętrzarstwem.

Kiedyś wisiały tam malutkie obrazki motyli w czarnych plastikowych ramkach.
Powieszone tak bez ładu i składu.
Nareszcie się zmobilizowałam i wymyśliłam coś innego.
Teraz wygląda to o niebo lepiej.

Zastanawiam się tylko, czy nie ściągnąć tej białej tablicy z napisem,
która wisi na ścianie obok.
Co radzicie? 
Zostawić czy ściągnąć ? :)

Miłego dnia!







Nowszy post Starszy post Strona główna

44 komentarze:

  1. Wziąć ją w czarną ramkę. Podoba mi się obraz w czarnej ramie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W czarną ramkę albo przemalować na czarno i zrobić biały napis...zdjęcia wyglądają świetnie ;-). Miłego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym dała ten napis w czarną ramkę, albo zdjęła. Obrazi czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ściana. Tablice zdjęłabym. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazy pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazy wygladają fantstycznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają a tablice bym zdjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostaw, ewentualnie faktycznie w podobną ramkę, bo to chyba inny format, jeśli dobrze widzę :)
    Tekst jest super, zawsze aktualny :)
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam pytanie gdzie zamawia się takie plakaty w jakiej drukarni internetowej ? Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a i ogólnie super mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada super:) Ja sama mam tą fotografie Hannah Lemholt…zamawiałam ja bezposrednio u niej i nie zawiodłam sie…. :)))
    Usciski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. oo! Też marzy mi się taka oryginalna :)

      Usuń
  12. Zostawić :) Pozdrowienia dla Waszej trójki!
    /Miłka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrze i piękne dodatki. Fotografie nadają temu salonowi szlachetności, osobiście zdjęłabym typografię i powiesiła coś lżejszego. Zdradż proszę gdzie zamawiałaś wydruk plakatów bo są naprawdę przepiękne! Gorąco pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazy sa piękne i nic nie powinno odrywac od nich uwagi a tablica maci spokój. Zająć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tablicę przewiesiłabym w inne miejsce. :) Obrazy "robią" salon, więcej nic nie trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjąć zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak będziesz zdejmować to ja chętnie wezmę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. tu może rzeczywiście nie do końca pasuje, ale w innym miejscu mogłaby być doskonałym uzupełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem ta tablica to już coś za dużo :)
    obrazy super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne meble. Powodują, że cały pokój wygląda nowocześnie. Osobiście gustuję w tego rodzaju meblach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie z tymi obrazami... Tablice bym chyba jednak zdjęła ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mi się wydaje, że tablicę warto zdjąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi tam wszystko się podoba, co nie wisi na mojej ścianie. Całość to jednak kwestia odpowiedniego spojrzenia na temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń
  25. Napis bym zdjęła. Obrazki są świetne, szczególnie ten po lewej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obrazy piekne ! Pytanie mam jednak gdzie mozna kupic ten plakat po prawej ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj
    Piękne obrazy.Jakie duże zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń