EKOLOGIA

Autor: | 6/13/2016 16 komentarzy

Pierwsze ekologiczne warzywa skosztowane na łonie natury już za nami.
Zrobiłam warzywniak dla Mai, aby posmakowała takich prawdziwych niczym niepryskanych pyszności.
Doglądałam, pieliłam, czekałam co mi z tego wyrośnie.
Udało się ! Smakowity szczypiorek, rzodkiewka, koperek, pietruszka, majeranek.
Szczypiorek jędrny, kruchutki, pachnący. Smakiem przypominający ten  z dzieciństwa z ogródka Rodziców.

A później dużo, dużo więcej....








Piękna weekendowa pogoda, nasz dom w otoczeniu szumiących zbóż i bukiety polnych kwiatów.
Przeleżałyśmy na tarasie pół dnia.






Budowa domu postępuje.
W środku wnętrzarsko dalej nic ciekawego się nie dzieje, ale już wkrótce się zacznie.
Tutaj możecie zobaczyć jak dom wygląda z zewnątrz.
Dach jest skończony, okna, rolety zewnętrzne, rynny. Wszystko już jest.







Mam dla Was niespodziankę!


dostaniecie 15% zniżki na zegarki z darmową wysyłką na cały świat. 
Kod: daromeble
Do wykorzystanie do 30 czerwca.Jeśli zamówicie jeszcze dziś dostaniecie gratis dodatkowy pasek!

Miłego poniedziałku~!

Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Oj pięknie się robi, jednak taką pracę widać najlepiej, potem to jakbyś topiła pieniądze, a nic nie widać. Wykończeniówka to na co pewnie czekacie najbardziej, ale uwierz nerwów zjesz maseeee. Trzeba myśleć o wszystkim o każdej dziurce w ścianie, każdym kontakcie. My już mamy etap końcowy, czyli wykończeniówka, tyle fachowców było, co jeden to lepszy, a co chwile jest coś do przeróbki. Życzę dużo cierpliwości.

    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak wiele pracy i wyrzeczeń ale potem efekty cudowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada,

    powiedz prosze jaka masz wielkośc tarczy w zegarku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ktoś zachęca do ekologicznego stylu życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też się zastanowię nad tym zegarkiem :) bardzo ladny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo, mój warzywaniak nie jest duży, ale zawsze można coś z niego urwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że masz swój mały warzywniak. Takie warzywa smakują całkowicie inaczej niż te sklepowe, że o wartościach odżywczych nie wspomnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry pomysł i świetnie że promujecie takie wartości. Ja pracuję w sklepie ogrodniczym i obserwuje że z roku na rok coraz więcej osób wybiera ekologiczny styl życia. I to jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, co roku jest to modniejsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, budujesz dom my jesteśmy przed i właśnie musimy sobie wszystko zaplanować, ale warzywniak masz na prawdę fajny i ekologia przede wszystkim trzeba stawiać na ekologie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie sama ekologia jest ważna tak samo jak i dbanie o środowisko. Właśnie dlatego często potrzebne są specjalistyczne analizy środowiskowe. Wiem z doświadczenia, że doskonałe raporty tworzy firma http://eco-expert.eu/ na której zawsze można polegać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekologia to bardzo ważna kwestia i nie ukrywam, że chętnie też sięgam po ekologiczne kosmetyki, jak i po ekologiczną chemię do mojego domu. Powinniście sobie sprawdzać, co i jak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ekologia to naprawdę bardzo ważna sprawa i nie ukrywam, że korzystam z ekologii, jak tylko mogę, bo przyznam, że zależy mi na ciekawych rozwiązaniach. Macie jeszcze jakieś inne propozycje na ekologię?

    OdpowiedzUsuń