PILEA KWIAT BLOGGERÓW

Autor: | 6/21/2016 28 komentarzy

Pilea peperomioides  to kwiatek, którego poszukuje chyba cała blogosfera.
Często możemy zobaczyć go na zdjęciach skandynawskich blogów.
Stoją okazy na parapetach w pięknych ceglanych donicach.
Kto by nie zapragnął mieć go u siebie?

Zwłaszcza jak widzisz, że na blogach, które codziennie odwiedzasz pojawiają się zdjęcia pieli.
Ktoś gdzieś upolował sadzonkę. Ooo! .. i kolejna osoba ją ma!
Siedzisz i szukasz. 
Są też i dobre duszyczki z IG, które podzielą się swoimi "dziećmi" (dziękuję Aga).
Ale to trzeba mieć  szczęście żeby zdobyć tego kwiata!


Swego czasu i ja przeglądałam strony internetowe, aukcje i inne sklepy w poszukiwaniu małej sadzonki pilei. 
Nareszcie się udało. Po falstarcie kiedy kupiłam mini sadzonkę bez korzeni, znalazłam doskonałego sprzedawcę, który oferował piękne sadzonki.
Dziś moje kwiaty są już  pokaźnych rozmiarów i wypuszczają "dzieci".





Pilea nie jest wymagającym kwiatkiem, ale to chyba jedyny kwiat w moim domu, do którego zaglądam codziennie po śniadaniu, mówię. Może dlatego tak ładnie rośnie...

Wybacza mi to, że czasem przesuszę jej ziemię, chociaż lubi mieć wilgoć.
Codziennie ją zraszam, obracam do słońca, czasem podlewam wodą z odżywką. Tyle!






A Wy macie pileę u siebie?
A może też szukacie bo bardzo chcecie mieć?




Jak pewnie zauważyliście zmienił się wygląd bloga.
Całość stała się teraz bardziej czytelna i będzie Wam teraz łatwiej znaleźć to , czego szukacie.
W menu na górze znajdziecie kategorie, które odniosą Was do postów o budowie, mieszkaniu i meblach.
Szybko i wygodnie.


Przypominam Wam, że na stronie

dostaniecie 15% zniżki na zegarki z darmową wysyłką na cały świat. 
Kod: daromeble
ważny do 30 czerwca 2016.


Miłego dnia!

Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Mam ;)
    I tak jak Ty szukałam na allegro, u koleżanek blogerek... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff! Dobrze, że się udało :) To nie było takie proste, prawda? :D:)

      Usuń
  2. zawsze myślałam że pilea jest klasyczną rośliną doniczkową dostępną w każdym polskim domu :) może dlatego że moja mama ją namiętnie hodowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to miałaś dobrze. Z takim dobrym dostępem do pilei :D mogłabyś zarobić majatek na sadzonkach :D
      Ja miałam taki moment, że chodziłam i zaglądałam ludziom na parapety :D :P

      Usuń
  3. Pilea to kwiatek i moich marzeń , niestety nieosiągalny dla mnie do tej pory.Pozostaje więc nadal w sferze moich marzeń i podziwiam go na blogach ;) :)
    Pytam znajomych o niego , i też zaglądam w okna ;)
    Pozdrawiam
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej... jak moja będzie miała dużo dzieci to podzielę się z Wami wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow,to ja już dzisiaj życzę jej mnóstwo potomstwa ... chętnie zaadoptuję jedno dzieciątko ;)
      pozdrawiam
      ania c.

      Usuń
    2. Jestesmy na dobrej drodze. Sporo sie ich wykluwa :)) z jednej pilei kilka sztuk :)

      Usuń
  5. i ja też chcę, proszę ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jak beda juz dosc duze to wrzuce posta to wtedy sie zgloscie :) mam nadzieje, ze mi ich wystarczy haha

      Usuń
  6. No nieżle też myślałam że to pospolity kwiatek. A dlaczego w sumie taki upragniony???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Dobre pytanie. Wyglada ladnie i jest bardzo oryginalny :)

      Usuń
  7. Moja mama ma ten kwiatek :) i jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę pobuszować, może znajdę :) Piękny i delikatny. Widziałam go parę razy, ale nie wiedziałam, że taki trudny do osiągnięcia.
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudny do osiagniecia :) rzeczywiscie jest bardzo delikatny..

      Usuń
  9. Ups, a ja nie mam i jakoś mieć nie chcę. Muszę tez zachować się zupełnie nie-blogersko i powiedzieć, że nie rozumiem "mody" na jakieś konkretne rośliny w domu. Ja od lat mam te same i dbam o nie najlepiej jak umiem. A że nie są "modne"? Jakoś przeżyję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie to indywidualna sprawa. Ja chcialam miec bo jest inny niz wszystkie ktore mam w domu ;)

      Usuń
  10. Dla mnie jest piękny :) i nie jest to kwestia mody, po prostu ma ciekawy pokrój i uważam, że pasuje do każdego wnętrza. Dlatego zupełnie mnie nie dziwi, że tyle osób chce go mieć ;)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, ale ja wolę wężownice. Jakoś bardziej mi się podobają, szczególnie ich intensywny zielony kolor i szablowaty kształt.

    OdpowiedzUsuń
  12. czy mogę prosić o namiary na osobę, od której Pani kupiła pieniążka? ublau@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pamietam. gdzies na olx kupilam.
      bede miala sadzonki za dobry miesiac.

      Usuń
  13. Piękne kwiaty! Też chętnie bym je miała u siebie w domu, ale niestety nie mogę ich dostać w żadnej kwiaciarni. Czy ktoś się orientuję, gdzie można dostać ich sadzonki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie takiego mniej wymagającego kwiatka szukam do siebie chyba Pilea będzie idealnym wyborem tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę takiego kwiatka, bardzo ładny, ale pewnie ciężki w utrzymaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Po tylu latach widywania tego na oknach w końcu wiem jak się nazywa ten kwiat :D

    OdpowiedzUsuń