GARŚĆ NOWOŚCI

Autor: | 2/09/2017 12 komentarzy

Witajcie w Nowym Roku!

Chce Wam dzisiaj pokazać kilka nowości :)
Może powiecie, że to nie w naszym stylu...
.... ale ....
.... liczę na to że się Wam spodoba :)




Jakiś czas temu wykonaliśmy dla nowego klienta nową kolekcję mebli :)

Połączenie drewna, metalu oraz elegancji.



Do drzwi oraz szuflad zastosowaliśmy proste a zarazem eleganckie uchwyty :)


Jak Wam się podoba takie połączenie?
Może już gdzieś się spotkaliście z takim stylem?
Dajcie znać w komentarzach :)

A my tymczasem wracamy do pracy nad naszymi ukochanymi białymi meblami :)


Miłego dnia!

Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Meble bez duszy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta ciemna szafa, bardzo elegancka. Idealnie trafia w mój gust akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, szafa rewelacyjna. Ma ona coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No szafa genialna. Jest przepiękna i do tego ciemna a zarazem elegancka. Mało jest takich mebli moim zdaniem, które tak super wyglądają. No ale wiadomo, że na ciemnym bardzo szybko osadza się kurz i jest bardzo widoczny. A ja ostatnio poszedłem na badanie krwi i na stronie http://boreliozaonline.pl/ znalazłem najbliższe laboratorium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram tę wypowiedź w 100% :)

      Usuń
  6. A mi się bardzo podobają takie meble :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie właśnie może gdzie można dostać takie szafy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyliście bardzo fajny zestaw mebli, podoba mi się niesamowicie ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. meble na wymiar zielona góra
    http://koncept-szafy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meble na wymiar to najlepsze rozwiązanie. :)

      Usuń
  10. Szczerze mówiąc zdecydowanie bardziej wolę Wasze meble w jasnych kolorach, jakoś te ciemniejsze do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń