Taca z koroną

Autor: | 7/17/2012 30 komentarzy

Witajcie!

Dzisiaj w roli głównej taca.
Ręcznie wykonany na niej nadruk z koroną, doskonale nadaje się do białych  wnętrz w stylu holenderskim.


Jeśli ktoś jest zainteresowany taką lub podobną tacką, 
zapraszam do sklepu TUTAJ .









Piękna dekoracja każdego domu!
Polecam!


Moja hortensja już pokazuje piękne różowe kwiatki :)


Przypominam o zabawie:




Zapraszam gorąco na naszą stronę internetową:

 


Miłego dnia!

Pozdrawiam!

:*

A.


Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Przepiękna taca! Zachwycająca!
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!!!
    Czeka u mnie zaproszenie do zabawy Moja Droga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna ,tak jak Wasze meble:*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mama ochote u Ciebie na kredesik zeby mi zrobili....ale musze najpier wyslac Ci fotke o co mi chodzi....zrobie to dzisiaj jakos wieczorkiem....:))kisssy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna taca, transfer z koroną świetny;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jaka fajna !! ja nie jestem zachwycona tymi transferami, wolałabym ją bez upiększeń, bo taka byłaby z pewnością równie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest przepiękna!:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Taca piękna i meble piękne-pooglądałam co nieco:)Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAchwycam się również!!! Naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń