Coffee time!

Autor: | 11/22/2012 26 komentarzy

Podczas przedpołudniowej kawy zrobiłam dla Was kilka zdjęć mieszkania.
Prosiła mnie o nie nasza Dita.
Kochana, specjalnie na Twoje życzenie- proszę! :)

Kącik "kanapowy" i     m i s t r z    drugiego planu,
który jak zwykle szalał podczas robienia zdjęć :)

Zasłon jeszcze nie zdążyłam kupić, jakoś nie mogę się zdecydować... ;/




Mam w planach uszycie poduszek i zrobienie nadruków,
ale za to zabiorę się po niedzieli :)




Nowa taca z napisem "Coffee Time" jeszcze ciepła.
Z drugiej strony ma namalowaną małą gwiazdeczkę :)

Pozuje do zdjęcia moja kawa i muszę Wam powiedzieć, że tak długo robiłam te zdjęcia,
że kawa mi wystygła. 
Muszę zrobić sobie jeszcze jeden Coffee time :D
..i dobrze! :D




Na zdjęciu powyżej mój niby chwost :P
Wpadł mi w oko bo ładnie błyszczy :)
Wisi na drzwiczkach od komody rtv.




Tutaj nasz nowy nabytek. Jeszcze go tutaj nie pokazywałam chyba :)
Stolik na laptopa. 
Świetny!
Super się przy nim pracuje.
Pojemna  szufladka na koperty, długopisy, spinacze itp.
Blat stolika jest podnoszony, także komputer gdy nie jest używany, 
może być schowany w biurku :):)

Więcej takich mebelków oczywiście u nas na stronie:


Serdecznie zapraszamy!
:)

Lecę zrobić sobie drugą kawę i zabieram się do pracy
...oczywiście jeśli Rychu mi pozwoli ;)


Miłego dnia!

:*

Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo mi sie u Ciebie podoba i ciesze sie, ze za namowa Dity zdecydowalam sie pokazac nam wiecej:)) Chyba zaczne wprowadzac do mieszkania kolor surowego drewna, daje takie ciepelko :) Buziaki!

    Aha! Biurko jest przeswietne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..a co mi tam .Będę pokazywać więcej :D
      Biel w połączeniu z drewnem wygląda super i rzeczywiście ładnie ociepla :)

      cieszę się, że biurko się podoba :):)

      buziak :)

      Usuń
    2. Ładna aranżacja przestrzeni, gdyż moim zdaniem bez bardzo dobrze komponuje się z bielą (podobna tonacja kolorystyczna zawsze się sprawdza).

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie, ten Twój niby chwost to świetna perełka. A ta gwiazdka na biurko-boska, muszę kiedyś sobie taką u Ciebie zamówić, bo cały czas za mną chodzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :) Bardzo się cieszę:)
      Nie ma problemu :)
      Czarna gwiazda się podoba, czy biała?
      Mi osobiście od trzech dni bardziej czarna, ale za kilka dni pewnie wymyślę
      inny kolor :)
      :*

      Usuń
  3. Pięknie tam u ciebie:D Uwielbiam takie klimaty.
    Mistrz drugiego planu bombowy:)
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twoim, Waszym fachem nie może nie być pieknie...bardzo mi się podoba;)
    No i biurko jest świetne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ada chcesz to się zapisuj na konkurs, przymknę oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie,podobami sie i kropka ,kazda najmniejsza czesc i kolorystyka:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne mieszkanko, niezwykle przytulne :) Najbardziej podoba mi się to biurko z szufladą :) buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! pięknie! te mebelki i biurko, świetne, ja się abieram ze stolikiem całyy czassss i decyzji nie ma..

    A niby chwost- skąd?? bo chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byś chciała zdążyć na święta to się lepiej zbieraj :P
      chwost od nas z takiego sklepiku :))

      Usuń
  9. Ale fajny klimacik :)Bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach macie te meble jak marzenie .... krzesło wpadło mi w oko - śliczne jest :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, ale swietne zdjecia zrobilas, pieknie tam u Ciebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Adus pieknie u Was:)
    biureczko swietne, a i chwost mnie zachwycil, od jakiegos czasu sobie zbieram ale mam tylko czarne:)) a ten swietny:)))
    no i czarna gwiazdka fajowa:)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie u Was i bez tych zasłona jakoś tak ładnie:)))
    stolik i biurko jak dla mnie rewelacja. No i krzesełko z siedziskiem:))) no wzdycham strasznie:)
    pozdrowienia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie! Ciepło, miło, domowo! Stolik rewelacyjnie się prezentuje we wnętrzu! A biureczko no i krzesło - bajka! Jak zawsze jestem zachwycona! Tak sobie myślę... brązowa kanapa, biały stolik, brak zasłon... podobnie jak u mnie:)! P.S. bez zasłon można żyć, o ile nikt nie zagląda w okna; uwierz mi, ja mam tak u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stolik rewelacyjny! Zresztą ten przy kanapie też. Ach! Myślę o stoliku do kanapy, mam już wzór, tylko zbieram fundusze i się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Panią :) Pisałam do Pani pare meili - dokłądnie 4 w sprawie mebli. Kiedy moge spodziewać sie odpowiedzi? Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Po przeczytaniu pozytywnych opinii, rozważam skorzystanie z serwisu na https://serwisagd-technik.pl/. Czy ktoś mógłby podzielić się doświadczeniami z ich naprawą kuchenki mikrofalowej? Interesuje mnie szybkość i trwałość naprawy.

    OdpowiedzUsuń