Obiecany nowy regał i resztki jesieni

Autor: | 11/04/2012 44 komentarzy

Witajcie!

Na początek pokażę Wam to, co przywiozłam wczoraj z wyprawy do lasu.
Włożyłam mało starannie do wazonu, zasypałam szyszkami i postawiłam 
w otoczeniu dyniek :)

Wyszło to tak :)


Żółto i pomarańczowo zrobiło się w jadalni.
Myślę, że ładnie...
Podoba mi się!
:)


Obiecałam Wam w ostatnim poście regał i oto jest!
Proszę ! :)

Piękny regał na nasze stare książki. 
Na czele każdej półki ozdobna dębowa listewka.
Dzięki temu nie jest taki standardowy :)

...z trzema dużymi szufladami.

Baardzo pakowny!!

Tutaj pokażę go w całości ...



Na koniec niedzielny kolaż regału.
Zbliżenia i nie tylko :)

..oraz sówki, które dostałam w prezencie od Dagi i jej M.
:)
Zapraszam !




Udanej i słonecznej niedzieli dla naszych odwiedzających :)

Buziak!

A.

 
Nowszy post Starszy post Strona główna

44 komentarze:

  1. Ale piękny! a w jadalni widzę za stołem też jakiś mebelek :P. To już wiesz co następne pokazać.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Trochę już było tej witrynki na blogu :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ale piękny klimacik się u Ciebie robi. Meble są piękne, ale dopiero dodatki dodają im uroku. Sówki cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Sam mebel to dopiero połowa :)

      Usuń
  3. Piękny jest i sówki śliczne :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny regał, Wasze meble są prześliczne, na razie myślę o Waszej szafce rtv (ciekawe ile razy jeszcze o tym napiszę hehe) aha no i o komodzie:) za miesiąc powinnam już odezwać się na maila;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Pisz, pisz śmiało. Zajmiemy się tym jak przyjdzie pora :)

      Usuń
  5. Wspaniały!!!i jesień piękna u Ciebie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dziś przytaszczyłam mnóstwo gałęzi z lasu :))) piękny ten Twój stół jesienny:))) i regał cudny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Piękne takie naturalne dekoracje :)

      Usuń
  7. Wow slicznie Adus!!! u mnie tez galezi szyszek, drzewa gdzie sie da, lubie takie naturalne deko:-) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Regal piękny. Pomysł z listwami bardzo przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      ..ma swój urok. Zdecydowanie :)

      Usuń
  9. Natura daje nam takie wspaniałe dekoracje, prawda? Pięknie to wszystko wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ada ozdoba jesienna cudniasta! :) wystarczy spacer i troszkę natury:)
    a regał jest jak zaczarowany! :))))))))))))))))
    boskie te Wasze mebelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Będę wybierać się częściej. Zimą też można znaleźć coś ciekawego :)
      ..a już na pewno porobić ładne zdjęcia :)
      cieszę się, że regał się podoba.
      Buziak :)

      Usuń
  11. Piękny regał i sówki cudne :))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Sówki piękne, od Dagi :)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  12. Jest piękny i elegancki-świetna ozdoba domu taki prawdziwy drewniany regał:))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :)
      ..pięknie to jest w Kalinkach :)
      :*

      Usuń
  13. Cudo! Zastanawiam się nad takim regałem... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. po prostu obłędny - wspaniały ten Twój styl :) buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jest cudowny! Do pozazdroszczenia. Bardzo mi się podoba, sama bym chętnie sobie taki sprawiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się bardzo, że się podoba :):)

      Usuń
  16. Regał baaardzo fajny i faktycznie pojemny. Sówki na czasie, teraz jest moda na nie. Twoje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pojemny :)
      Sówki ładnie siedzą na półce :)

      Usuń
  17. Regal wymiata:)) sliczny jest:) i sowki cudne sa..:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny regali podobnie jak wszystkie meble tu prezentowane.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny regał. Uwielbiam białe meble! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń