GARDEROBA

Autor: | 2/17/2016 20 komentarzy

Wróciłam do żywych!
Weekend był koszmarny. 
Na samo wspomnienie robi mi się słabo.
Trzy dni  z gorączką 39 stopni, której za nic nie szło zbić Paracetamolem. 
Innych leków brać nie mogę, więc leżałam słaba i umęczona.
Na szczęście wszystko już minęło, teraz walczę z kaszlem.

Niech już przyjdzie wiosna, piękne słońce...
Zrzucimy te ciepłe kurtki i kombinezony i ruszymy z Mają na spacery 
bez obaw, że do domu wrócimy zarażone milionami wirusów i bakterii...

***


W zeszłym tygodniu wykonaliśmy i zamontowaliśmy garderobę.

Po uwzględnieniu potrzeb i życzeń Właścicieli wykonaliśmy projekt garderoby.
Miała ona zajmować jedną ze ścian w sypialni.
W szafie zastosowaliśmy szuflady, relingi i półki.
Aby ułatwić dostęp do górnych pawlaczy, wykonaliśmy drabinkę,
która pięknie dopełnia całość .

Z ceglaną ścianą biała garderoba z zewnętrznymi okuciami prezentuje się wspaniale!

Jak Wam się podoba?

Trzymajcie się ciepło i bądźcie zdrowi!









Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. cudowne połączenie białej garderoby z moją ukochaną cegłą :) Mam nadzieję, że moje wnętrza będą kiedyś wyglądać podobnie, bo to totalnie moje klimaty :) A garderoba pomieści w sobie bardzo dużo! Z pewnością będzie niezastąpionym elementem sypialnianego wnętrza - i całego domu też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna garderoba:-) a pomysł z drabinką genialny:-) Pozdrawiam i życzę zdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne meble, właśnie będę chciała u Was zamówić mebelki do salonu. My też chorzy , dziecko i ja :(jakieś wirusy paskudne są, pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające! Ta biel drewna i czarne dodatki są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, taka szafa to jest coś!! Przepiękna i pakowna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kochani odpisujcie na maile w sklepie , dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super, klasycznie, czysto. Jak dla mnie świetnie:)

    Szybkiego powrotu do zdrowia. Sama miałam dwa dni z taką temperaturą i problemem ze zbiciem, wiem co o znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba się i to jak! :-) Przepiękna szafa..idealnie pasuje do cegły. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja marze o garderobie! i to jeszcze białej !

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafa garderobiana cudna jest. Ja jednak wolałabym zabudować ją do samej góry.

    Pozdrawiam rodzinkę.
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, świetna róbota <3 Oj przydała by się taka szafa, tyle może pomieścić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda ta biała garderoba z surową cegłą. Cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękna! Jeszcze u nikogo takiej szafy, czy garderoby nie widziałam. Drabinka <3 Ona już w ogóle skradła moje serce, wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekwy projkt na szafe i garderobę w jednym. Ciekawa tylko jestem pojemności tego mebla.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie meble są bardzo ważnym elementem ważnym dla każdego z nas i jestem zdania, że warto jest również wiedzieć gdzie kupić materiały tapicerskie. Ja najczęściej takie rzeczy zamawiam w https://hurtownia-akces.pl/ i jestem zdania, że każdy z nas znajdzie tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie elementy znakomicie z sobą współgrają. Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń