POCZYTAJ MI MAMO!

Autor: | 2/03/2016 5 komentarzy

Pokazywałam Wam ostatnio naszą domową bibliotekę TUTAJ.
W tym całym bałaganie znalazły miejsce dla siebie również książki Mai.

Jesteśmy zdania , że dziecku od samego początku należy wpajać dobre nawyki, uczyć rytuałów dnia itp. dlatego już kiedy byłam w ciąży Mąż czytał Mai bajki. 
Dzięki temu znała doskonale głos Taty i w szpitalu momentalnie się uspokajała kiedy zaczynał do niej mówić.

Czytamy jej tak od narodzin.
Zaczęliśmy od książeczek kontrastowych biało-czarnych. Opowiadałam Córeczce do znudzenia co widzę na obrazkach  a Ona wgapiała się w nie z ciekawością.
Przez cały Adwent czytaliśmy wieczorami po jednym opowiadaniu  z książki "Prezent dla Cebulki".
Nie mogliśmy się doczekać następnego dnia :)
Wspaniała książka , polecam!

Teraz na tapecie mamy "W pogoni za życiem"  w której poruszony został temat śmierci.

Wiem, że moje Dziecko jeszcze nic z tego nie rozumie, ale mam nadzieję, że kiedyś gdzieś to zaprocentuje i Maja sama będzie chętnie zaglądała do książek i że nauczą ją one wrażliwości, rozwiną wyobraźnię.

Dlatego kolekcjonujemy piękne opowieści i ładne wydania aby miała coś swojego na start.


Polecam Wam zaglądać do sklepów internetowych konkretnych wydawnictw. Można trafić na perełki w świetnych promocyjnych cenach. 



A Wy czytacie Waszym Maluchom?
Jakie książki polecacie?




















Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Ja swojego dziecka nie mam, ale mam małą bratanicę chrześnicę i kupuję jej nałogowo książeczki kontrastowe dla maluszków bo ma dopiero 4 miesiące i te na razie lubi najbardzije :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, to bardzo ważne, by pokazywac świat od małego. To zaprocentuje w przyszłości na pewno. I u mnie książki są eksploatowane do bólu, w wieczorne czytanie to już codzienny rytuał.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na razie królują książeczki kontrastowe, jak urodzi się córeczka to zacznę kupować książeczki do czytania :) Na razie czytam jej książki które mnie interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się zarazi swoje dziecko pasją czytania to potem już chociaż się pada na twarz czytać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    OdpowiedzUsuń